2011-09-16, 22:39
Medlem
Hej

Jag väger lite mellan den nya xperia mini pro och en htc desire z. Vilken borde man ta?

Vad tycker ni?

mvh
Citera
2011-09-16, 22:46
Medlem
848s avatar
Desire z!! xperia mini har ju pinsamt liten skärm, tror du kommer tröttna snabbt på det.
Citera
2011-09-17, 12:28
Medlem
Är ingen fan av qwerty mobiler men skulle själv ha valt Desire Z.
Citera
2011-09-19, 00:13
Medlem
Nya Xperia Mini pro helt klart.
Citera
2011-09-25, 14:28
Ingen av dem ärligt talat. HTCs budget- och standardmobiler är totalt skit, och xperia mini är långsam, samt är skärmen sjukt liten (har en själv).

Lägg till någon tusing och köp något bättre. Samsung eller iphone in mind.
Citera
2011-09-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unthreatened
Ingen av dem ärligt talat. HTCs budget- och standardmobiler är totalt skit, och xperia mini är långsam, samt är skärmen sjukt liten (har en själv).

Samsung, ja. iFån, nej.

Alla företags budget- och standardmobilar är skit, därför dem heter budgetmobiler? Samsung eller HTC är något jag skulle välja emellan.
Citera
2011-09-25, 16:17
Medlem
Aardwarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unthreatened

Har du en Xperia mini eller Xperia X10 mini pro? För Xperia mini pro är inte långsam, den har samma CPU och GPU som en Xperia Arc (och t.ex. HTC Desire Z). Däremot var Xperia X10 mini pro väldigt långsam. Den har den inte ens flyttalsdel i processorn så vissa spel är ospelbara.

Jag tycker den funkar helt ok. Tyvärr är den större och tyngre än X10 mini pro :/
Citera
2011-09-25, 21:10
Xperia X10 mini pro har jag, totalt värdelöst långsam för min smak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in