• 1
  • 2
2011-09-16, 21:12
Medlem
Funderar på att köpa en ny telefon. Har för tillfället en sliten htc hero som jag haft sedan den släpptes och funderar nu på att inhandla en ny.

Jag har tittat runt lite och föll lite för nokia N9 pga att den ser bra ut (utseendemässigt. Men hårdavumässigt känns det som den inte är något att skryta med. men vad vet jag, den kanske är bra anpassad till Meego.

Samtidigt kommer iphone 5 snart ut men man vet ju inte så mycket om den än.

Vad säger ni om N9, iphonne 5 eller har ni någon annan från htc ni skulle föreslå?
Citera
2011-09-16, 21:16
Medlem
SmileuronTVs avatar
iP5; ingen tvekan. smtv har sagt sitt.
Citera
2011-09-16, 21:17
Medlem
ThreeSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajdi
Funderar på att köpa en ny telefon. Har för tillfället en sliten htc hero som jag haft sedan den släpptes och funderar nu på att inhandla en ny.

Jag har tittat runt lite och föll lite för nokia N9 pga att den ser bra ut (utseendemässigt. Men hårdavumässigt känns det som den inte är något att skryta med. men vad vet jag, den kanske är bra anpassad till Meego.

Samtidigt kommer iphone 5 snart ut men man vet ju inte så mycket om den än.

Vad säger ni om N9, iphonne 5 eller har ni någon annan från htc ni skulle föreslå?

iPhone 5
Citera
2011-09-16, 21:18
Medlem
HTC Sensation. Android är lite krångligare än iOS, men så mycket mer obegränsad och fri. Dessutom är den på alla punkter bättre gällande hårdvara, och den känns bättre i handen.
Citera
2011-09-16, 21:18
Medlem
jammss avatar
Vad sägs om en sån här liten rackare! http://www.htc.com/europe/smartphones/htc-titan/
den har ju dock inte kommit ut än heller
Citera
2011-09-16, 21:20
Medlem
jammss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThreeSeven
iPhone 5
Iphone är så jävla ute.
Tråkigt OS tråkigt allt ihop, Iphone kommer dö ut....
HTC is the way to go bro
Citera
2011-09-16, 21:26
Medlem
Det är en fördel om ni kan argumentera för mobiltelefonen ni förespråkar. Jo titan är lite intressant, har kollat på den. Men N9 är det ingen som har koll på den, inget att säga om den?
Citera
2011-09-16, 21:32
Medlem
numberonenevertwos avatar
Iphone 5 utan tvekan...
Citera
2011-09-16, 21:33
Medlem
Iphonet definitivt.

kraftfull processor, förmodligen grym design! älskvärd.

once ihponerll always ihponer!!
Citera
2011-09-16, 21:34
Medlem
svettipungs avatar
Vänta lite tills de feta telefonerna kommer ut.

Tex nästa iphone, nästa nexus eller nästa galaxy s.
Citera
2011-09-16, 21:38
Medlem
När kommer de "feta" mobilerna då? Länka gärna till dessa
Citera
2011-09-16, 21:40
Medlem
fr3aksh0ws avatar
jag hade ju inte köpt en iphone om jag inte körde mac och resten av deras produkter, antar att dom "syncar" bra med varandra. Jag skulle köpt en htc, eller nån telefon med android iaf. Samsung galaxy S är sjukt bra, men kommer säkert komma en ny gs snart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in