Funderar på att köpa en ny telefon. Har för tillfället en sliten htc hero som jag haft sedan den släpptes och funderar nu på att inhandla en ny.
Jag har tittat runt lite och föll lite för nokia N9 pga att den ser bra ut (utseendemässigt. Men hårdavumässigt känns det som den inte är något att skryta med. men vad vet jag, den kanske är bra anpassad till Meego.
Samtidigt kommer iphone 5 snart ut men man vet ju inte så mycket om den än.
Vad säger ni om N9, iphonne 5 eller har ni någon annan från htc ni skulle föreslå?
Funderar på att köpa en ny telefon. Har för tillfället en sliten htc hero som jag haft sedan den släpptes och funderar nu på att inhandla en ny.
Jag har tittat runt lite och föll lite för nokia N9 pga att den ser bra ut (utseendemässigt. Men hårdavumässigt känns det som den inte är något att skryta med. men vad vet jag, den kanske är bra anpassad till Meego.
Samtidigt kommer iphone 5 snart ut men man vet ju inte så mycket om den än.
Vad säger ni om N9, iphonne 5 eller har ni någon annan från htc ni skulle föreslå?
HTC Sensation. Android är lite krångligare än iOS, men så mycket mer obegränsad och fri. Dessutom är den på alla punkter bättre gällande hårdvara, och den känns bättre i handen.
Det är en fördel om ni kan argumentera för mobiltelefonen ni förespråkar. Jo titan är lite intressant, har kollat på den. Men N9 är det ingen som har koll på den, inget att säga om den?
jag hade ju inte köpt en iphone om jag inte körde mac och resten av deras produkter, antar att dom "syncar" bra med varandra. Jag skulle köpt en htc, eller nån telefon med android iaf. Samsung galaxy S är sjukt bra, men kommer säkert komma en ny gs snart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!