Ska åka till Florida och behöver veta vad man kan köpa för receptfria sömntabletter där? Någon som köpt några bra? Någon kanske till och med kan rekommendera någon speciell?
Det bästa för att få slut på denna löjliga diskussion är Köp på Tacksfri 1.liter whisky, eller sprit nått som du tycker om kom dit i tid, så när du går på planet efter det somnar du det är den bästa medicinen fråga mig jag satt till japan 20.timmar kommer inte ihåg hur jag kom dit eller Läkare slut Bump en annan grej jag kom på är köp åksjuke piller postafen 25mg. ta två st. ca: 1.timme innan du flyger dom blir man trött utav och har du aldrig ätit dom så lovar jag dig du tvär slocknar det blev jag när jag åkte båt tog en sup med tjejen sen var det godnatt orkade inte äns följa med upp och dansa det skulle du prova nån innann du åker Receptfria
Senast redigerad av stilnockt 2011-09-17 kl. 20:10.
Mirtazepin lär du sova dig igenom hela resan på. Det är en SNRI medecin, allså nord delen av hjärnan som påverkar sömn och matlusten. Inte receptfri men alla läkare skriver ut dem och de kostar väll runt 30 kr och hämta ut ett pack på 30 st så du kan vara däckad hela semestern
Jag kan varmt rekommendera Melatonin, du kan köpa det på flygplatsen innan du åker hem. Till och med min sömndoktor jag går hos här i Sverige tycker melatonin är ett bra alternativ för mig. Synd bara att det inte skrivs ut så lätt. Om man ska ha det i Sverige måste man ansöka hos läkemedelsverket och låta deras farmaceuter tillverka det, vilket kostar lika mycket som en flygbiljett till Florida hehe...
Jag kan varmt rekommendera Melatonin, du kan köpa det på flygplatsen innan du åker hem. Till och med min sömndoktor jag går hos här i Sverige tycker melatonin är ett bra alternativ för mig. Synd bara att det inte skrivs ut så lätt. Om man ska ha det i Sverige måste man ansöka hos läkemedelsverket och låta deras farmaceuter tillverka det, vilket kostar lika mycket som en flygbiljett till Florida hehe...
Skojar du? Jag har varit hos läkaren en gång pga mina sömnproblem och fick långtidsbehandling med circadin (melatonin) och korttidsbehandling stilnoct direkt.
Melatonin (20$ för en månadsförbrukning. Tas 2h innan läggdags) Ambien (Insomningstablett kallad för Zolpidem i sverige. Funkar om man tar den precis innan läggdags) Ativan (Ångestdämpande. För de som har en massa grubbel som håller de vakna om nätterna)
Melatonin (20$ för en månadsförbrukning. Tas 2h innan läggdags) Ambien (Insomningstablett kallad för Zolpidem i sverige. Funkar om man tar den precis innan läggdags) Ativan (Ångestdämpande. För de som har en massa grubbel som håller de vakna om nätterna)
Inte en chans i helvetet att Zolpidem och Lorazepam är receptfria i USA.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!