Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-16, 15:06
Medlem
Mathematics1s avatar
Var och handlade idag och råkade betalade givetvis med kort. När jag väl skulle välja kredit eller bank så klickade jag på pilen nedåt så att det blev kredit. Summan låg på cirka 400 kr och jag undrar vad som händer nu? Kommer det att vid nästa insättning debiteras på något sätt, eller lär det bli skyhöga avgifter som jag kommer få betala? Har förresten swedbank visa.
Senast redigerad av Mathematics1 2011-09-16 kl. 15:21.
Citera
2011-09-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mathematics1
Var och handlade idag och råkade betalade givetvis med kort. När jag väl skulle välja kredit eller bank så klickade jag på pillen nedåt så att det blev kredit. Summan låg på cirka 400 kr och jag undrar vad som händer nu? Kommer det att vid nästa insättning debiteras på något sätt, eller lär det bli skyhöga avgifter som jag kommer få betala? Har förresten swedbank visa.

Ditt problem härrör uppenbarligen till det faktum att du klickade på pillen och inte pilen.

Ang kredit så om köpet gick igenom så kommer du att få en faktura hem i brevlådan som kommer att speca vad du köpt med en räkning på som du skall betala.
Citera
2011-09-16, 15:21
Medlem
Mathematics1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerslavar
Ditt problem härrör uppenbarligen till det faktum att du klickade på pillen och inte pilen.

Ang kredit så om köpet gick igenom så kommer du att få en faktura hem i brevlådan som kommer att speca vad du köpt med en räkning på som du skall betala.
Ändrat nu, ledsen, men skrev det ovanstående i all hast.
Citera
2011-09-16, 16:53
Medlem
betala tillbaka innan det höjs. Vi fick nyligen betala tillbaka 1500 kr för ett köp som gjordes för över 1 år sedan på 122 kr. Hade inte märkt det förrän några månader sedan men gjorde inget åt saken
Citera
2011-09-17, 17:17
Medlem
betalar ofta med kredit. då jag brukar ibland ha för lite pengar på kontot (för jag flyttat över dem til ett annat konto.) blir ingen räntekostnad att prata om
Citera
2011-09-19, 20:15
Medlem
mfmxs avatar
Tror det blir exakt samma som om du tagit "bank" om du har ett vanligt bankkort. Jag tar alltid kredit när jag är utomlands för det är mindre strul men köpet dras precis som vanligt från mina olika bankkort. Detta förutsätter förstås att du har pengar på kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in