2011-09-16, 09:58
Medlem
Hej alla FB:are nu är det så att jag vill sätta på min förra lärare som jag hade i högstadiet.
Men problemet är att jag är 18 år och hon är väl 45 eller nåt men hon är RIKTIGT het.
Och när jag gick i högstadiet så märkte jag att vi hade en annan relation till varandra än vad dom andra eleverna hade, inget sexuellt dock utan bara ögon kontakten, aa ni fattar, sånt man känner ibland när man är med vissa personer.
Iallafall det jag vill ha hjälp med är

* Hur jag ska ta kontakt med henne?
* Hur jag ska få henne att vilja träffa mig efter jag fått kontakt med henne.
* Hur jag ska få henne att bli intresserad av mig som är 18 år.

PS: Om jag är i fel tråd så får ni flytta den
ENDAST seriösa svar!
Citera
2011-09-16, 10:34
Medlem
Är du helt säker på att hon är attraherad av dig så har hon förmodligen någon form av fantasi att bli påsatt i lärarrummet/klassrummet av dig efter någon lektion lite senare på eftermiddagen.
Helst när det inte är säkert att ingen kommer in, ökar spänningen lite.
Tycker du bara ska kliva in i rummet när du vet att hon är ensam gå fram till henne kyssa henne och dra henne i håret sen är det bara att tuta och köra över ett skrivbord.
In med självförtroende och övertygelse om att det är DU som lever ut hennes fantasier så kommer allt gå bra.
Lycka till
Citera
2011-09-16, 11:13
Medlem
hmkns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misohoony
Är du helt säker på att hon är attraherad av dig så har hon förmodligen någon form av fantasi att bli påsatt i lärarrummet/klassrummet av dig efter någon lektion lite senare på eftermiddagen.
Tycker du bara ska kliva in i rummet när du vet att hon är ensam gå fram till henne kyssa henne och dra henne i håret sen är det bara att tuta och köra över ett skrivbord.
In med självförtroende och övertygelse om att det är DU som lever ut hennes fantasier så kommer allt gå bra.
Lycka till
Två veckor senare får vi läsa i media hur en 18åring överföll en 45årig lärare och försökte våldta henne.
Citera
2011-09-16, 12:14
Medlem
Homelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmkn
Två veckor senare får vi läsa i media hur en 18åring överföll en 45årig lärare och försökte våldta henne.

Bra sagt, och ifall TS är svensk så lär det bli stor mediauppståndelse.
Citera
2011-09-16, 13:51
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misohoony
Lycka till

Ja, om det är hennes fantasi. Frågan är om det verkligen är det.
Citera
2011-09-16, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bigtattoo
Hej alla FB:are nu är det så att jag vill sätta på min förra lärare som jag hade i högstadiet.
Men problemet är att jag är 18 år och hon är väl 45 eller nåt men hon är RIKTIGT het.
Och när jag gick i högstadiet så märkte jag att vi hade en annan relation till varandra än vad dom andra eleverna hade, inget sexuellt dock utan bara ögon kontakten, aa ni fattar, sånt man känner ibland när man är med vissa personer.
Iallafall det jag vill ha hjälp med är

* Hur jag ska ta kontakt med henne?
* Hur jag ska få henne att vilja träffa mig efter jag fått kontakt med henne.
* Hur jag ska få henne att bli intresserad av mig som är 18 år.

PS: Om jag är i fel tråd så får ni flytta den
ENDAST seriösa svar!

Så lilla Viktor 14 år har blivit kär i Greta 45 år, ber gubbarna på flashback om tips & trix (alla vet att flashback löser allas problem)
Citera
2012-05-23, 21:10
Medlem
Nu kan MOD Ta bort tråden om dom vill
Citera
2012-05-23, 23:52
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigtattoo
Nu kan MOD Ta bort tråden om dom vill

Berätta!