Citat:
Ursprungligen postat av UNIKEFF
Ja, jag erkänner det här och nu. Flashback har gjort mig hatisk och rasistisk och galen och beroende. Jag loggar in och kikar i trådar där redan rabiata hatare i alla de olika politiska lägren spyr ut sitt hat och det triggar igång mig.
Varför är FB en plats för hat och missnöje och idioti?
Hur blir man botad från FB och är enda utvägen att bli bannad genom att trakassera andra och skriva skit så att antalet varningar blir så många att någon moderator bannar en för gott?
Kan någon ansvarig för FB kommentera detta och vilket ansvar tar FB för en plats som föder nya mördare och hatare?
Detta är en avbön, allt jag skrivit på FB har varit galenskap och jag känner inte igen mig själv i de ord jag smattrat ner med mina blodbesudlade händer. Hjälp mig ut ur detta beroende och jag är lika allvarlig som all den cancer som drabbat mänskligheten genom tiderna.
Finns här på FB några likasinnade?
Ditt inlägg har gjort mig hatisk. Anders Bering Breivik har gjort mig hatisk. Alla jävla idioter som hyllar Breivik har gjort mig hatisk.
Vilket ansvar har du för att du gör mig hatisk? Kan du kommentera det! Ditt hatiska inlägg föder nya mördare och hatare. Ditt inlägg skrämmer skiten ur mig. kan du kommentera det?