Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Jo man känner väl att hatet börjar gro lite i sig själv sen man blev medlem på FB men det beror inte på själva FB, det är världen/samhället som har ljugit för mig och det är FB som har visat sanningen. Det är mest det som har gjort mig mer hatisk.
Älskar att detta verkar vara den allmänna uppfattningen.
Nej, världen har inte ljugit för er! Ni har hittills blivit proppade med pk-propaganda (som arbetar för landets bästa, typ mörkning av "mörka" i media för att inte främja rasismen som anses som samhällsfara) och nu har ni börjat läsa folks inre tankar och spekulationer utefter det. Detta har inget med flashback att göra. Den allmänna källkritiken går till någon nazze-sida, såsom PI. Man kan ju vinkla nyheter hur som helst.
Jag har vart medlem på flashback sen -08 och dessförinnan har jag endast läst flashback sen ~06 nångång. Och jag har ändå lyckats hålla mig vänster av någon anledning. Men som tidigare sagt i tråden så är detta antagligen inget forum för lättpåverkade Svenssons.
"SHIT, AFTONBLADET SA ATT VI SKA DÖ AV SVININFLUENSAN!!!!" - Har jag fått ett samtal som löd ifrån min kära mor. Hon är en sådan individ som inte bör läsa flashback, för hennes egna och samhällets bästa.
Hur du botar beroendet.. Skapa en ny trashmail, typ "asdakldsadl@hotmail.com" eller liknande, länka ditt flashback-konto dit, sen öppnar du ett dokument och skriver in random set of numbers och använder det som lösenord för nya mailen. Gör samma sak på flashback. Bam, du kommer nu inte åt ditt konto mer. Förutsatt att du ta bort siffrorna som blev ditt nya lösenord

.
Måste även säga att tråden som helhet nästan bör ligga under humor, då du startat en tråd på flashback om hur du ska sluta använda flashback. Folk som svarar har ju uppenbarligen inte någon koll på vad dom talar om! Right?