De flesta jag sttt p sger att de dricker det fr att det r gott. Det r ju ganska mrkligt fr de borde i frsta hand dricka energidrycker fr att bli pigg. Det blir fel syfte om man dricker energidrycker fr smakens skull...
Det mste ju ven vara att det r ldersgrns och lite s som gr det farligt och hftigt.
Ungefr som att rka. Man r tuff, men ven att det r gott och uppiggande, mnga unga sover fr lite och d r energitrycker bra som komplement. (Eller ja, dligt egentligen)
Det mste ju ven vara att det r ldersgrns och lite s som gr det farligt och hftigt.
Ungefr som att rka. Man r tuff, men ven att det r gott och uppiggande, mnga unga sover fr lite och d r energitrycker bra som komplement. (Eller ja, dligt egentligen)
Nej, det var innan ldergrnsen kom. Det r vldigt mycket pga marknadsfring, image och att det r gott.
Image och marknadsfring r 100 ggr mer betydande fr kpet n vad "effekten" r.
jag tycker energidrycker smakar mkt bttre n all lskeblask som finns i sortimnenten, och det tycker frmodligen de yngre grabbarna ocks, inget konstigt med det. Jag tror inte mnga kper drycker fr att det knns coolt p ngot stt d dessa r lttillgngliga. irritera dig istllet p de ungdomar som kper flera kg godis i veckan, dessa individer kan komma att belasta sjukvrden i framtiden ist.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!