2011-09-15, 14:46
Medlem
Är detta ett värdigt Creatine att testa eller är det bara skit? Enligt dosering skall det intas ca 30min före träning - vilket jag tycker lät konstigt eftersom jag alltid blivit rekommenderad att ta creatine på morgonen

Har läst mycket om att Monohydrate enligt studier är mer effektivt, men tycker inte själv att det gett speciellt mycket - så tänkte testa CEE istället!

Någon som har provat CEE från Biotech USA?
Citera
2011-09-15, 15:28
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiiZZi
Är detta ett värdigt Creatine att testa eller är det bara skit? Enligt dosering skall det intas ca 30min före träning - vilket jag tycker lät konstigt eftersom jag alltid blivit rekommenderad att ta creatine på morgonen

Har läst mycket om att Monohydrate enligt studier är mer effektivt, men tycker inte själv att det gett speciellt mycket - så tänkte testa CEE istället!

Någon som har provat CEE från Biotech USA?

Finns flera sorters kreatin , citrate och malate binder inte vatten i fettvävnaderna som jag tycker monohydrat gör.
har aldrig testat den produkten du nämner.
Citera
2011-09-15, 16:50
Medlem
Kan säga att jag redan efter första klunken ångrar att jag gick å köpt skiten.. RÅTTGIFT är de perfekta ordet för att beskriva smaken, helt omöjligt att dricka med bara vatten - dunkade i lite funlight men smakade ändå bajs!
Citera
2011-09-15, 16:58
Medlem
King Grubs avatar
Glöm ethyl ester. Det är verkningslöst. http://www.jissn.com/content/6/1/6
Citera
2011-09-15, 17:33
Medlem
Aaa blir fan å slänga hela burken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera