Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-18, 23:01
  #3361
Medlem
Ingen här som spelade in video när Koan sound spelade? (Helst när dom körde Funk-blaster!)

DET VAR SÅ JÄVLA BRA.

Dansa till glitch hop är mitt nya favoritintresse tack vare dom och den låten.
Citera
2012-08-19, 04:21
  #3362
Medlem
zterozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.nster
Ingen här som spelade in video när Koan sound spelade? (Helst när dom körde Funk-blaster!)

DET VAR SÅ JÄVLA BRA.

Dansa till glitch hop är mitt nya favoritintresse tack vare dom och den låten.
Jag somnade innan koan sound började..
Citera
2012-08-19, 19:12
  #3363
Medlem
Jag gick runt och virrade en natt när jag hör en låt som jag bara måste höra igen. Har kommit fram till att Haezer spelade då.

Någon som möjligtvis har någon track-list?
Citera
2012-08-19, 21:07
  #3364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zteroz
Jag somnade innan koan sound började..

Väldigt surt, om du nu gillar dom. För det var himla bra!
Citera
2012-08-20, 01:12
  #3365
Medlem
zterozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.nster
Väldigt surt, om du nu gillar dom. För det var himla bra!
Hört några låtar av dom och dom är riktigt bra! Lite surt men såg andra GRYMT bra artister också så spelar inte så stor roll! (Hade ingen aning vilka koan sound var innan jag såg emmaboda lineupen)
Citera
2012-08-20, 07:31
  #3366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zteroz
Hört några låtar av dom och dom är riktigt bra! Lite surt men såg andra GRYMT bra artister också så spelar inte så stor roll! (Hade ingen aning vilka koan sound var innan jag såg emmaboda lineupen)

jag låg i fyllecell under knife-party på grund av att jag sa Fuck aina till en polis.
Citera
2012-08-21, 14:18
  #3367
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.nster
jag låg i fyllecell under knife-party på grund av att jag sa Fuck aina till en polis.

Haha och snuten som för en gångs skull var ganska skön på Emmaboda. Det hade du ju kunnat spara och sagt vid något annat tillfälle
Citera
2012-11-11, 02:20
  #3368
Medlem
Kan nån ta reda på vilka som jobba på festivalen och när? Jag såg min drömtjej, hon jobbade i godisvagnen på knife party på lördagen (runt 1:00) vill träffa henne sjukt mycket så om nån vet nått så ber jag om hjälp!
Citera
2012-11-11, 02:56
  #3369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpiijaroslaw
Kan nån ta reda på vilka som jobba på festivalen och när? Jag såg min drömtjej, hon jobbade i godisvagnen på knife party på lördagen (runt 1:00) vill träffa henne sjukt mycket så om nån vet nått så ber jag om hjälp!

Dem är ju inga funktionärer, dem som jobbar i vagnarna. Därför föreslår jag att helt enkelt kolla upp vilket företag "godisvagnen" är på och där igenom kolla upp vem drömtjejen var. Skicka ett mejl till rasslebygd vettja! Lycka till !
Citera
2012-11-16, 17:48
  #3370
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpiijaroslaw
Kan nån ta reda på vilka som jobba på festivalen och när? Jag såg min drömtjej, hon jobbade i godisvagnen på knife party på lördagen (runt 1:00) vill träffa henne sjukt mycket så om nån vet nått så ber jag om hjälp!

Haha good luck säger jag också, hoppas att du kan finna henne!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback