Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-16, 23:47
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snitz3n
Vad säger du nu? Varför skulle du behöva betala 7645kr för alla matcher iår??

Utomlands kan man bara köpa enskilda matcher, inga abonnemang. Summan per match är 139kr gånger antal matcher i grundserien. Kan väl kanske bli några hundringar billigare om man köper deras klippkort på 5 matcher eller vad det nu är, kan inte kolla upp hur mycket man sparar då eftersom Csports urusla hemsida aldrig fngerar fullt ut för mig längre.
Citera
2011-09-17, 00:59
Medlem
dankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Utomlands kan man bara köpa enskilda matcher, inga abonnemang. Summan per match är 139kr gånger antal matcher i grundserien. Kan väl kanske bli några hundringar billigare om man köper deras klippkort på 5 matcher eller vad det nu är, kan inte kolla upp hur mycket man sparar då eftersom Csports urusla hemsida aldrig fngerar fullt ut för mig längre.

Måste tyvärr meddela att csports också har slutat med klippkorten. Ska du köpa matcher styckvis kan jag tipsa om att man via lagens hemsidor kan köpa matcherna och på så vis stödja sitt eget lag med en liten slant.
Citera
2011-09-17, 05:50
Medlem
loafmasters avatar
Så jävla äckligt av Csports att man inte kan kolla Elitserien över nätet från USA. Mailade direkt efter att förra säsongen var slut och blev då lovad att man från och med 11/12 säsongen skulle kunna se det härifrån. Talade dom sanning? Givetvis inte.
Citera
2011-09-17, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857

Går det inte att "installera" något program så att du får en IP i Sverige så att du kan se genom den. Fråga i dataforumet så kan de säkert hjälpa dig.
Citera
2011-09-17, 10:47
Medlem
thesomaros avatar
Nu kommer en dum fråga här.

Förra året hade jag säsongskort för alla matcher på c-sports, men i år finns inte den funktionen kvar längre.

Hur ska jag gå tillväga för att kunna titta på alla matcher med mitt favoritlag på datorn?

Tack på förhand!
Citera
2011-09-17, 10:59
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesomaro
Nu kommer en dum fråga här.

Förra året hade jag säsongskort för alla matcher på c-sports, men i år finns inte den funktionen kvar längre.

Hur ska jag gå tillväga för att kunna titta på alla matcher med mitt favoritlag på datorn?

Tack på förhand!

Ja, den frågan var ganska dum mtp att den har besvarats tidigare i tråden. Du har två alternativ: Canal + Max, eller Csports Large. Båda kostar 449:-/Mån, men beställer du csports innan sista sept så får du de tre första månaderna för 1:-/Mån
Citera
2011-09-17, 11:03
Medlem
thesomaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3TTON
Ja, den frågan var ganska dum mtp att den har besvarats tidigare i tråden. Du har två alternativ: Canal + Max, eller Csports Large. Båda kostar 449:-/Mån, men beställer du csports innan sista sept så får du de tre första månaderna för 1:-/Mån

Och då får man alltså alla matcherna?
Citera
2011-09-17, 11:19
Medlem
3TTONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesomaro
Och då får man alltså alla matcherna?

Ja, du får tillgång till varenda match under alla 55 omgångar + slutspel. (en del kommer gå på 5/9:an, tror jag...)
Citera
2011-09-17, 11:46
Medlem
thesomaros avatar
Citat:
Ja, du får tillgång till varenda match under alla 55 omgångar + slutspel. (en del kommer gå på 5/9:an, tror jag...)

Tack för snabba svar!
Citera
2011-09-17, 13:14
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne123
Går det inte att "installera" något program så att du får en IP i Sverige så att du kan se genom den. Fråga i dataforumet så kan de säkert hjälpa dig.

Ingen aning, men tack för tipset. Ska kollas upp.

Förövrigt så kommer jag av principskäl, för att inte stödja Csports, nog inte köpa många matcher i år. Radio har ju funkat förut så varför inte nu. Kan nog komma och dra på mig ett par 1.02 också framöver om det blir för mycket abstinens. Heads up mods.
Citera
2011-09-17, 13:18
Medlem
3TTONs avatar
Citat:

Edit: Eller kanske 4:an och "sjuan", men det spelar ju ingen roll.
Citera
2011-09-18, 01:43
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snitz3n
Okej då vet jag! Tack för svar!

Via comhem kan du teckna canal+ utan bindningstid om du ringer till dom.

Sätt annars in 200kr på bwin.com och betta, kampanjen just när är att man får csports large gratis i 3 månader utan bindsningstid. Fett värt med 200kr för alla matcher i 3 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in