Flashback bygger pepparkakshus!
2004-12-09, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Eller varför inte en maratonhelg med alla avsnitt på raken.

Inte dumt alls, bunkra upp så man har allt tillgängligt och sedan sätta sig i soffan runt 17 på fredagen och gå direkt därifrån till jobbet på måndag morgon. Då skulle man nog ha fått sitt lystmäte tillfredsstält.
Citera
2004-12-09, 16:40
Medlem
clandestines avatar
jag vill också vara med och lovebomba knesset =)

ett mysigt och trevligt program

även bacon med pontus djanaieff (vart har han tagit vägen) var
som ett skönt barnprogram a´la jullovsmorgon för oss i 20-30 årsåldern

vilka program finns det idag som är sådär småmysiga och puttriga med skön humor och avslappnad stämmning ?!
Citera
2004-12-11, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandestine
jag vill också vara med och lovebomba knesset =)

ett mysigt och trevligt program

även bacon med pontus djanaieff (vart har han tagit vägen) var
som ett skönt barnprogram a´la jullovsmorgon för oss i 20-30 årsåldern

vilka program finns det idag som är sådär småmysiga och puttriga med skön humor och avslappnad stämmning ?!
Pontus var med i Pentagon med bla. Fredrik Lindström och Felix Herngren. Tror han är inredare eller designer eller något sådant nu...får återkomma
Citera
2004-12-11, 13:59
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag hade inte z-tv när knesset gick.. Jag verkar ha missat nåt!
Citera
2004-12-11, 18:38
Medlem
-jOE!s avatar
Kan bara instämma! Knesset var fullkommligt lysande!
Citera
2004-12-11, 18:42
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajar i poolen?
Knesset var helt jävla underbart! Vilket skönt program, längtade varje vecka...

Du ljuger tror jag.
Citera
2004-12-12, 20:31
Medlem
BassInYoFaces avatar
ZTV var ju på den tiden riktigt underhållande att titta på, och Knesset var kanalens absoluta höjdpunkt. Var som klistrad framför rutan mest hela tiden, speciellt när Knesset sändes. Kommer även ihåg en 48-timmars debatt som Hoa Hoa Dahlgren var programledare för där deltagarna endast fick ta paus ett par timmar under hela programmet! Det var tider det...
Citera
2004-12-22, 22:23
Medlem
Majakovskis avatar
ZTV var ju lysande i början av 90-talet. Minns t.ex. den sköna showen som Just D hade. Och naturligtvis Knesset. Briljant tv.
Citera
2004-12-22, 22:44
Medlem
Arons avatar
vad hette det där programmet på ztv som man började sända när vattenfestivalen var igång
det var en som hette popo som sände live dygnet runt och man fick ringa in och introducera ett ämne och sen diskuterade man det

dom sände från nåt ställe ute i sthlm
1995 var första gången och året därpå fram till 97 tror jag för att sen läggas ner
det fanns en idiot från gbg vid namn tg-power som jämnt ringde och blev "kändis" på kuppen
Citera
2004-12-23, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
vad hette det där programmet på ztv som man började sända när vattenfestivalen var igång
det var en som hette popo som sände live dygnet runt och man fick ringa in och introducera ett ämne och sen diskuterade man det

dom sände från nåt ställe ute i sthlm
1995 var första gången och året därpå fram till 97 tror jag för att sen läggas ner
det fanns en idiot från gbg vid namn tg-power som jämnt ringde och blev "kändis" på kuppen

va inte det på öppnakanalen? festival-tv med pål hauka
Citera
2004-12-23, 01:15
Medlem
Arons avatar
nej det var på ztv
Citera
2004-12-24, 00:21
Medlem
Ralfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhisattva
Mmmmm! Those were the days!

Jag söker då och då på DC++ efter Knesset i förhoppningen att något skall dyka upp - men icke! Jag såg dock inte så mkt när Luuk var värd - tyckte dock det var riktigt bra med Haag/Renck/Leksell.

Man kanske skulle maila Z-tv...
Leksell säger du? Jonas Leksell då eller? Är inte så insatt i Knessets historia....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in