2011-09-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2day
Ja du verkar ha någorlunda vett i dig, så jag hoppas det hålls bortom civila personer.
Självklart! Skulle aldrig falla mig in att skada någon civil.
Citera
2011-09-14, 19:50
Medlem
borrizs avatar
Har ts kollat Recycle your stuff-sektionen här på flashback? det kan vara så att någon medlem har ett par kpistar till övers. ¨'
Citera
2011-09-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuntFornuft
Ja antagligen.
Undra om det är många inom svenska försvarsmakten som försökt smusslat ut dessa vapen för att sedan sälja?

Det är extremt svårt att smussla ut vapen i försvarsmakten så svaret på din fråga är väldigt få om ens någon.
Citera
2011-09-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Har ts kollat Recycle your stuff-sektionen här på flashback? det kan vara så att någon medlem har ett par kpistar till övers. ¨'
MEN JA.. Skriv något annat jättekul så du får ditt citat med "HAHA 1+" och du får bekräftelse
Citera
2011-09-14, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det är extremt svårt att smussla ut vapen i försvarsmakten så svaret på din fråga är väldigt få om ens någon.
Ja, då var ju bara det att glömma då
Citera
2011-09-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ja, då var ju bara det att glömma då

I det långa loppet är det bäst att glömma hela grejen med att skaffa automatvapen. Eller hur?
Citera
2011-09-14, 20:07
Medlem
Citat:
I det långa loppet är det bäst att glömma hela grejen med att skaffa automatvapen. Eller hur?
Nja problemet är att jag verkligen behöver dom. Jag behöver också någon miljon men det ska nog kunna gå att få ihop på ett par år.
Citera
2011-09-14, 20:18
Medlem
SlurpareNs avatar
Börjar lukta troll. Inte så smart att sitta och skriva sådana saker på ett forum, kan nog bli spårad gansak lätt.
Citera
2011-09-14, 20:21
Medlem
Citat:
Nja problemet är att jag verkligen behöver dom. Jag behöver också någon miljon men det ska nog kunna gå att få ihop på ett par år.

Skulle vara intressant att höra vilken människa i Sverige som verkligen behöver 4-5 automatvapen.
Citera
2011-09-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlurpareN
Börjar lukta troll. Inte så smart att sitta och skriva sådana saker på ett forum, kan nog bli spårad gansak lätt.
Nja hur då som?
Dock finns en hel del intressant att läsa om man är rädd att bli spårad ho användare "calanka" orkar inte länka sök själv
Citera
2011-09-14, 20:27
Medlem
Evil.planss avatar
Var inte så länge sedan eh hel del personer ville sälja ruger pistar i min lilla stad
Citera
2011-09-14, 20:28
Medlem
Citat:
Skulle vara intressant att höra vilken människa i Sverige som verkligen behöver 4-5 automatvapen.
Berättar väl om några år, kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in