2011-09-14, 19:14
Medlem
Tänkte köpa mig 4-5 billiga automatvapen, gärna något som är relativt lätthanterligt och billigt i stil med AK-47:a
Kanske även tänker köpa en glock eller något i den stilen.
Vill helst slippa resa utanför Sverige, men jag antar att det är svårt.

Ursäkta om det verkar som att jag har dålig erfarenhet, men det har jag också.
Citera
2011-09-14, 19:17
Medlem
ABBORREs avatar
Finns det ingen vapenaffär där du bor?

Men AK-47 kan ju vara svårt
Citera
2011-09-14, 19:20
Medlem
borrizs avatar
Vad säger du om en HK MP5A3 för drygt 1500 kr?
Citera
2011-09-14, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattKiller
Är det inte bra om du går ut grundskolan innan du kommer på tanken att skaffa automatvapen?
Jo det har du rätt i.

Rent spontant känns det som att baltstaterna skulle kunna vara ett ganska bra alternativ till Ryssland? Och på något sätt frakta dem över sjöss.
Citera
2011-09-14, 19:23
Medlem
Snuskalass avatar
Besök din lokala förort, Rosengård, Rinkeby etc. Får man av nyfikenhet fråga vad du behöver 4-5 st automatkarbiner till? Älgjakt?
Citera
2011-09-14, 19:24
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuntFornuft
Tänkte köpa mig 4-5 billiga automatvapen, gärna något som är relativt lätthanterligt och billigt i stil med AK-47:a
Kanske även tänker köpa en glock eller något i den stilen.
Vill helst slippa resa utanför Sverige, men jag antar att det är svårt.

Ursäkta om det verkar som att jag har dålig erfarenhet, men det har jag också.

Ja det måste man säga du har!!! Du får först bli vuxen. För vem skulle vilja erbjuda dig en sådant tips? Med polisen som sitter här. Det är så dumt ställa sådan fråga här. Men till OT, så finns det kopior att inbringa, utan några problem.
Citera
2011-09-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Vad säger du om en HK MP5A3 för drygt 1500 kr?
Finurligt där men vi kör på att vapnena måste kunna skjuta gastäta patroner.
Eller nja istället för glocken kan jag fan även tänka mig ett licensfriat från före 1890, endast för skojsskull..
Citera
2011-09-14, 19:26
Medlem
Att komma över automatvapen billigt kan du glömma. Nu vet jag iofs inte vad billigt är i de kretsarna och hur mycket du vill lägga. Men automatvapen skaffas via vapensmuggling och stöld från militären. Har svårt att tänka mig att dem säljs billigt med tanke på att de inte är så lätta att komma över.
Citera
2011-09-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Ja det måste man säga du har!!! Du får först bli vuxen. För vem skulle vilja erbjuda dig en sådant tips? Med polisen som sitter här. Det är så dumt ställa sådan fråga här. Men till OT, så finns det kopior att inbringa, utan några problem.
Tror inte kopior är något bra alternativ och vi får väl köra på att Flashback är duktiga och inte lämnar ut någon information som de säger sig göra
Citera
2011-09-14, 19:29
Medlem
Wheeler88s avatar
Du ska åka och köpa vapen, de bjuder in dig till en lokal visar upp vapnet och rånar dig sedan med alla de andra vapen de säkerligen har = du får inget vapen och du har inga pengar kvar, körde du dit i en bil? tar de säkerligen den med.
Citera
2011-09-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Att komma över automatvapen billigt kan du glömma. Nu vet jag iofs inte vad billigt är i de kretsarna och hur mycket du vill lägga. Men automatvapen skaffas via vapensmuggling och stöld från militären. Har svårt att tänka mig att dem säljs billigt med tanke på att de inte är så lätta att komma över.
Hade inte tänkt att spendera mer än 50 000 kr. Det är verkligen den övre gränsen.
Citera
2011-09-14, 19:30
Medlem
Dem som säger att dem kan fixa kan inte fixa vapen eller vill blåsa/ råna dig. De som kan ordna fram vapen vill antagligen inte sälja till dig. Så har du inte någon i din närhet du har blivit erbjuden att köpa vapen av så är det bara lägga ner. Här på fb hittar du ingen som hjälper dig med vapen i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in