2024-08-14, 19:12
Medlem
Sagt upp skiten med.
Grabben som är tonåring kan alltså inte ligga I sitt rum å kolla Liverpool samtidigt som jag kollar den i vardagsrummet för 700:-
Älskar PL men tänker inte bidra till detta vansinne. Dom har förövrigt en usel tjänst med dålig bildkvalite, lagg och frysningar.
Pratat med kundtjänst flertalet ggr men dom förstår inte att problemet ligger hos Viaplay och inte mitt bredband som fungerar 100% på alla andra streamingtjänster. Ända sättet att komma till bukt med detta är tyvärr att säga upp abonnemanget och titta på Olearys tills dom kanske förstår hur illa det är.
Citera
2024-08-17, 13:56
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callaway73
Sagt upp skiten med.
Grabben som är tonåring kan alltså inte ligga I sitt rum å kolla Liverpool samtidigt som jag kollar den i vardagsrummet för 700:-
Älskar PL men tänker inte bidra till detta vansinne. Dom har förövrigt en usel tjänst med dålig bildkvalite, lagg och frysningar.
Pratat med kundtjänst flertalet ggr men dom förstår inte att problemet ligger hos Viaplay och inte mitt bredband som fungerar 100% på alla andra streamingtjänster. Ända sättet att komma till bukt med detta är tyvärr att säga upp abonnemanget och titta på Olearys tills dom kanske förstår hur illa det är.
Småkul att du nämner just Liverpool. De jävlarna visar inte ens Liverpools PL-premiär mot Ipswich som pågår just nu. Så din grabb hade ändå inte kunnat se något. ¯\_(ツ)_/¯

Man betalar alltså 800kr/mån för Viaplay Total för tillgång till Premier League, och de visar inte ens alla matcher... Hoppas innerligt att företaget går i konkurs.
Citera
2024-08-17, 22:57
Medlem
flippwrs avatar
13:30 matcherna på lördag har gått över till Amazon prime!
Citera
2024-08-21, 23:13
Medlem
Ja mitt chromecast fungerar inte längre via mobilen. Hejdå viaplay ännu en kund. Lånar mina föräldrars konto. Dra åt helvete med er. Tillbaka till fildelningen.
Citera
2024-08-22, 14:43
Medlem
Snart dags för prishöjning för Viaplay igen?
Citat:
Trots en aggressiv prishöjning förra året är det inte självklart att den nya rättigheten Champions League kommer att ingå i Viaplays största tv-paket.

Det är beskedet från strömningstjänsten, som av allt att döma är redo för nya konflikter med kunder och distributörer.

”Vi kommer att kommunicera närmare ligastart”, skriver bolaget.
https://www.di.se/nyheter/efter-pres...priserna-igen/

Kör de något test för att se när den siste dåren säger upp sitt abonnemang tro?
Citera
2024-08-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
Snart dags för prishöjning för Viaplay igen?

https://www.di.se/nyheter/efter-pres...priserna-igen/

Kör de något test för att se när den siste dåren säger upp sitt abonnemang tro?
Sjukt. Är knappt värt månadskostnaden som det är. Viaplay gräver sin egen grav.
Citera
2024-08-24, 15:06
Medlem
Kul bolag, saftiga prishöjningar och allt sämre innehåll. Jag säger upp skiten. Man får inte ens samtliga matcher i deras "premium" paket. Skitfirma.
Citera
2024-09-01, 17:21
Medlem
Aristaeuss avatar
Det går inte längre att acceptera Viaplays spottlorskor. Höjd avgift, två-konto möjligheten som gjorde att min farsa ibland kunde se matcher hemma i sin egen soffa, försäljningen av 13.30 matcherna till Discovery etc.

Fuck off and may they always walk alone.
Unsubscribed.
Citera
2024-09-03, 11:34
Medlem
NorthSNKRs avatar
Också sagt upp, nån måtta får det vara på girigheten.
Även besviken på att de inte kan dela upp sporten i mindre paket, utan nej man måste köpa paket för hela rasket och betala för fotboll även om man bara vill kolla tex. motorsport
Citera
2024-09-04, 11:04
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Nya Viaplay-sändningar på engelska

Citat:
Enligt uppgifter till Sportbladet är Viaplay nära att sjösätta ett helt nytt studioupplägg som kommer att ersätta den vanliga Premier League-studion under 5-10, kanske fler, söndagar under säsongen.

I stället för en svensk, en norsk och en dansk studio i respektive land, med experter tittarna i varje land vant sig vid, kommer en central sändning med tre experter och en ny programledare substituera de ordinarie sändningarna under ett antal toppmatcher på söndagarna.

Enligt två av varandra oberoende källor ska experterna i denna historiska pan-nordiska produktion, som alltså kommer att se likadan ut i de nordiska länderna, bestå av tre fasta experter i Fredrik Ljungberg, den förre danske landslagsmålvakten och United-burväktaren Peter Schmeichel samt den förre nederländske mittbacken Jaap Stam.

Studion kommer att vara engelskspråkig medan matcherna i Sverige ska kommenteras på svenska.

Aftonbladet, 3.sep
Citera
2024-09-04, 14:31
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean

Aftonbladet, 3.sep

Stämmer det här drar jag mig också ur skiten. PL-studion är nog fan minst 50% av helheten för mig. Ingenting om stryktipset eller något då, inga analyser osv av typ Niva och hela den biten, inga svenska repotage osv.

Inte värt pengarna det kostar totalt för bara fotbollen och de få matcherna som jag verkligen vill se går det att se på andra platser.
Citera
2024-09-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean

Aftonbladet, 3.sep

Vadå ska studion vara i Stockholm? Eller i london?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in