Installerade precis ett spel p datorn och nr det var klart var allt frid och frjd trodde jag.
Ploppade upp ngon grej gllande administratr efter att jag installerat spelet men jag rkade klicka p "det r korrekt installerat" och nu nr jag ska frska n mappen s finns den inte.
Frsker jag installera spelet igen s ser jag att den ligger i Program Files och sen en egen mapp och installerar jag den till samma katalog s kvarstr problemet.
Jag har frskt lista ut hur jag ska f detta att lsa sig d spelet tar upp 5 Gb utan att kunna anvndas ordentligt just nu.
Prvat att strimla mappen med Registry Mechanic samt att frska hitta en avinstallationsfil men ven det r lnlst.
Finns det inget stt att g tillbaka och p ngot vis ngra att jag inte klickade p den dr administratrsknappen istllet fr "programmet r korrekt installerat" s att mappen kanske dyker upp igen?
Jag menar den syns ju i installern fr spelet men inte annars s?
Hade jag funnit ett stt att gra det p hade jag gjort det men nu finns det inga ikoner och ingen mapp men utrymmet har minskat som sagt och nr jag ska installera spelet igen finns mappen i installern men inte annars...
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Operativsystem?
Hmtar hem Revo Uninstaller Pro och avinstallerar bort detta med hjlp av detta program.
Det finns frvisso en freeware av Revo, men under Pro s finns det mer djupgende avinstallationsmetoder.
Lyckades lsa det precis faktiskt...
Fick g in i C:\Anvndare\.....\AppData\Local\VirtualStore och sen ta bort mappen dr.
Ska prva att installera "som administratr" nu och se om problemet kvarstr.
Lyckades lsa det precis faktiskt...
Fick g in i C:\Anvndare\.....\AppData\Local\VirtualStore och sen ta bort mappen dr.
Ska prva att installera "som administratr" nu och se om problemet kvarstr.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!