• 1
  • 2
2011-09-13, 12:57
Medlem
Creepy24s avatar
Hur får man tag i detta? Sånt man dränker in en trasa eller tygbit med och sätter på ansiktet på någon så dom somnar in? Nyfiken på detta. Mvh
Citera
2011-09-13, 13:09
Medlem
D-LAs avatar
Kan inte någon svara... Hade varit intressant att veta.
Citera
2011-09-13, 13:18
Medlem
Cpkrille123s avatar
Ska TS kanske råna eller våldta någon?
Eller är det bara så att du tycker det är intressant?
Citera
2011-09-13, 13:20
Medlem
Moffins avatar
Jag undrar rent spontant vad du ska ha det till..

Eter användes ju inom sjukvården förut, ingen aning om de kanske fortfarande har sådant på sjukhus av någon anledning?
Citera
2011-09-13, 14:22
Medlem
gugglianos avatar
Luktar och smakar satan. Förgasas i munnen på ett halvt ögonblick, men smaken ligger kvar som liket av nåt vämjeligt asätande djur betydligt längre. I forna öststater bland annat, kan man få detta utskrivet i litersflaskor om man känner sin familjeläkare väl, och det förskrivs ofta mot sömnbesvär.
Citera
2011-09-13, 14:34
Medlem
Killnotes avatar
Skulle inte rekommendera eter då det är sjukt jävla brandfarligt, och kloroform luktar så satans äckligt.

Får man fråga vad du ska ha dom till?
Citera
2011-09-13, 20:44
Medlem
Finns i labb på varenda högskola/universitet. Så skriv in dig för en labbkurs i organisk kemi och du kan få tag på det i mängder. Har hört att man får en sjujävlars huvudvärk efteråt dock...
Citera
2011-09-13, 22:09
Medlem
Creepy24s avatar
Vad jag ska ha det till tänker jag ju självklart inte sitta här och tala om. Vill bara veta var man får tag på detta lättast. Tacksam för seriösa svar, har du inget vettigt att säga så håll käft istället.
Citera
2011-09-13, 22:12
Medlem
Creepy24s avatar
Tänker varken råna eller våldta någon,Det är emot mina regler.Är enbart nyfiken på om detta finns att få tag på i sverige eller beställa via nätet.mvh
Senast redigerad av Creepy24 2011-09-13 kl. 22:13. Anledning: skrev fel
Citera
2011-09-13, 22:35
Medlem
Du kan inte som privatperson lagligt köpa det någonstans, tullen kommer plocka det om du ens får köpa i och med alla restriktioner som införts de senaste åren. Dom är nog ännu hårdare nu efter idioten i norge som köpte kemikalier över internet. Sedan är det som sagts oerhört flyktigt och brandfarligt och måste transporteras på ett bra sätt.

Om du ska ha det till legitima saker (tidigare kunde man köpa det på apoteket, min morbror använde det för att söva fjärilar han fångade i håv) så ta kontakt med drogintresserade kemistudenter och försök byta till dig lite mot någon kul drog. Säg att du ska ha det för att extrahera och rena lite droger du köpt...
Citera
2011-09-13, 22:37
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillerAnt
Du kan inte som privatperson lagligt köpa det någonstans, tullen kommer plocka det om du ens får köpa i och med alla restriktioner som införts de senaste åren. Dom är nog ännu hårdare nu efter idioten i norge som köpte kemikalier över internet. Sedan är det som sagts oerhört flyktigt och brandfarligt och måste transporteras på ett bra sätt.

Om du ska ha det till legitima saker (tidigare kunde man köpa det på apoteket, min morbror använde det för att söva fjärilar han fångade i håv) så ta kontakt med drogintresserade kemistudenter och försök byta till dig lite mot någon kul drog. Säg att du ska ha det för att extrahera och rena lite droger du köpt...

Tackar ,får prova de
Citera
2011-09-14, 09:32
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Tackar ,får prova de

får du inte tag på ren eter kan du alltid extrahera ifrån startgas
Citera
  • 1
  • 2