Citat:
Håller med om allt förutom att den flashbackanvändare du hänvisar till skulle vara seriös med sina ståndpunkter. Att tro att man på något sätt kan rösta emot kulturrevolutionen inom genus och liknande genom att rösta borgerligt är rena psykosdrömmarna. Det finns inget parti idag som vill stoppa kulturrevolutionen (även om SD är närmast). Vi lever i en form av "demokrati" där folkets åsikter nästan aldrig får genomslag i regeringspolitiken.
Men det är ju just det jag säger hela tiden om du följt mitt raljerande, fast jag orkar inte upprepa det hela tiden: Allahiansen och F! är identiska utom just inom den ekonomiska politiken - hos F! är skattepengarna outsinliga.
Min tes är att det som är realpolitiskt genomförbart (bidragsmassinvandring, HBTQ, islamisering, genus, öppna gränser) är hjärtefrågor hos både Allahiansen och F!. Här kan jag se oheligt samarbete mellan Allahiansen och F!.
Inte? Ja just det, ingen inom pojkhögern trodde på en MP-uppgörelse heller innan den blev verklighet 2011. Ett parallellfall.
Däremot den allmänna ekonomiska politiken hos F! är totalt ointressant eftersom varken Svetsarn eller Imamen aldrig skulle släppa fram den. Detta är alltså ett rent teoretiskt hot som bara intresserar pojkhögern eftersom dessa lever i teorin.
Det går inte att analysera dagens "feminister" med gårdagens vänster/höger teorier.
Här är ett utmärkt exempel på dessa, den nyliberala genushexan vilken både är Lööf-centerpartist och F!are:
https://www.flashback.org/t2289564
Försök att analysera hur dessa resonerar om du kan.
Som Clodius säger:
Min tes är att det som är realpolitiskt genomförbart (bidragsmassinvandring, HBTQ, islamisering, genus, öppna gränser) är hjärtefrågor hos både Allahiansen och F!. Här kan jag se oheligt samarbete mellan Allahiansen och F!.
Inte? Ja just det, ingen inom pojkhögern trodde på en MP-uppgörelse heller innan den blev verklighet 2011. Ett parallellfall.
Däremot den allmänna ekonomiska politiken hos F! är totalt ointressant eftersom varken Svetsarn eller Imamen aldrig skulle släppa fram den. Detta är alltså ett rent teoretiskt hot som bara intresserar pojkhögern eftersom dessa lever i teorin.
Det går inte att analysera dagens "feminister" med gårdagens vänster/höger teorier.
Här är ett utmärkt exempel på dessa, den nyliberala genushexan vilken både är Lööf-centerpartist och F!are:
https://www.flashback.org/t2289564
Försök att analysera hur dessa resonerar om du kan.
Som Clodius säger:
Och nu hälften så stort som moderaterna.