2011-12-07, 00:12
Medlem
Okidoki..Ärliga svar i det mesta. Har fått reda på, sms från dig till några av dom inblandade, lite andra uppgifter angående en begäran av pengar. Fast sms kan ju tolkas på många olika sätt.
Får jag fråga bara, hur känner ni i allt det här. Va jag också har fått klart för mig så va ni vänner tidigare. Har varit upp till de stället där kvinnan bodde innan och fått höra om en massa saker. Både om allt de här innan allt hände då ni gick ut med allt i tidning samt andra saker. Något du själv skulle vilja tillägga. Som du kanske förstår pratar jag lite runt om för att inte hänga någon. Saker kommer ändå fram senare vid den tiden, men inte just nu och av mig.
Citera
2011-12-10, 21:39
Medlem
Ru-olegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thobiaslundberg
nopp vi har inte frågat om pengar av dom japp det ryktet stämmer Björsjö skolan
japp min pappa var misstänkt för det ja vet att hon blev släppt då o dom har gift sig o redan vart i thailand såg hennes man igår
Jag vet inte om din pappa var skyldig eller ej. Men hur känns det när hela Gävle tror att din pappa är skyldig?

Jag skall starta en tråd om din pappa och själva mordet imorgon. cya idiot!
Citera
2011-12-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jobbigtliv
Kvinnan som ni nämner är Janette Molin, en riktigt haljävel med en turbotunga. Var nog inga problem för henne att snacka in sig hos Per Nygren så hon fick vara med på lite " lättförtjänta" pengar.

Ann Janette Molin
Pers Nr :19701008-0..6
http://www.facebook.com/#!/janette.molin

Janette lik Per Nygren är en företagare som förmodligen behövde lite stålar till för att klara kylan i vinter.

Janettes bolag: K&J Logistik AB, ja-ke marknadskommunikation Kommanditbolag ,Hälsinglands Gräv Och Transport AB.

Janette ska ha förflaskat sin blivande mans kompisars underskrifter och med hjälp av bankmannen satte upp massa lån på dem.
Hennes man säger såklart att han inte hade något med detta att göra och att han är minst lika lurad .

När de utsatta märker att de helt plötsligt har lån på miljoner så åker de genast och anmäler det inträffade. På någon vänster får Janette reda på detta, hon blir desperat och ringer till en av männen/kvinnan. Som då sitter i ett förhör. Den utsatta sätter då på högtalartelefonen och Janette skriker ut, framför förhörsledaren : " SNÄLLA GÅ INTE TILL POLISEN, JAG BETALAR DIG VAD SOM HELST". Karusellen sätts igång och Janette får sova på betong.

Suddigt inlägg.Trött. Fråga frågor om ni undrar något, pz!

Oj Oj Oj Vad bra det går att snacka när man inte vet någonting egentligen. Men så typiskt, och tycker att vissa ska sopa framför sin egen dörr innan dem. "Hugger" en kniv i ryggen på människor, som kanske är oskyldig. Som kanske åxå har blivit lurade..
Suck vilka nötter det finns.
Senast redigerad av hugolina66 2011-12-14 kl. 19:49.
Citera
2011-12-21, 19:08
Medlem
Om kvinnan http://gd.se/nyheter/gavle/1.4220070-kvinna-slog-ner-karleksrival
Citera
2011-12-22, 07:18
Medlem
Läste att rättegången skall börja efter jul, någon som vet vart och när?
Citera
2012-01-07, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ru-oleg
Jag vet inte om din pappa var skyldig eller ej. Men hur känns det när hela Gävle tror att din pappa är skyldig?

Jag skall starta en tråd om din pappa och själva mordet imorgon. cya idiot!

jag struntar väll i vad folk tycker o tänker man skaffar egna uppfattningar men inte vissa och idiot kan du vara sj
Citera
2012-01-07, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hothothot
Okidoki..Ärliga svar i det mesta. Har fått reda på, sms från dig till några av dom inblandade, lite andra uppgifter angående en begäran av pengar. Fast sms kan ju tolkas på många olika sätt.
Får jag fråga bara, hur känner ni i allt det här. Va jag också har fått klart för mig så va ni vänner tidigare. Har varit upp till de stället där kvinnan bodde innan och fått höra om en massa saker. Både om allt de här innan allt hände då ni gick ut med allt i tidning samt andra saker. Något du själv skulle vilja tillägga. Som du kanske förstår pratar jag lite runt om för att inte hänga någon. Saker kommer ändå fram senare vid den tiden, men inte just nu och av mig.

har aldrig frågat efter pengar nej men hennes man erbjöd mej o min sambo 10k i kontanter o sen att vi skulle dra tillbaka anmälan men tog ej imot något träffade dom inte mera japp jag var kompis med hennes man först sen så börja vi festa i J hus så började jag känna henne o sen hände det hära :/
Citera
2012-01-07, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chriiistine
Läste att rättegången skall börja efter jul, någon som vet vart och när?

nja vet inte när det kan dröja ett tag till har tydligen komit in flera anmälningar om detta
Citera
2012-01-07, 14:14
Medlem
http://gd.se/nyheter/gavle/1.4260372-fler-forhor-i-bedrageriharva

bara växer
Citera
2012-01-09, 12:12
Medlem
Tittat på vissa av inläggen och undrar hur kan man uttala sig utan att veta ett jävla skit.
Citera
2012-01-09, 12:16
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perraper
Tittat på vissa av inläggen och undrar hur kan man uttala sig utan att veta ett jävla skit.
Ok, då vet vi vad du sitter och funderar på. De flesta tycker nog att de inlägg som du har dina funderingar kring är betydligt intressantare än ditt skitinlägg.
Citera
2012-01-09, 12:19
Medlem
Wolverine75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perraper

Jaha...och du vet allt om den här Jönssonligan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in