2011-10-29, 01:41
Medlem
Ingen rök utan eld.....
Citera
2011-10-29, 02:11
Medlem
bernankes avatar
Citat:
Finns ingen som heter per anvert men Per Anvret
Per Anvret stämmer (var kontorschef).
Citera
2011-10-30, 10:38
Medlem
kattenfritzs avatar
Sitter bankchefen fortfarande häktad?
Är de sant att dem är uppe i över 100 miljiner?
Citera
2011-10-30, 11:11
Medlem
Har de tre misstänkta i denna bedrägeri härva något att göra med mångmiljon svindleriet mot
SEB??
Huvudmannen i SEB bedrägeriet har ju anknytning till Gävle, Söderhamn och åkeribranchen vilket även kvinnan med turbotungan har...
Citera
2011-10-30, 15:05
Medlem
Wolverine75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrspeed
Hörde några rykten om att Pers "skuld" i det hela är uppe i 29 miljoner nu...

Och sen så har han ju tydligen varit och hoppat i säng med den här tjejen som är med i härvan, så frugan hans lär ju inte vara så glad om det nu stämmer...

Han själv är tydligen helt omedveten om vart alla pengar tagit vägen, och har bosatt sig i en liten lägenhet i Stockholm och håller sig undan...

Ryktet säger att det är många som vill dänga upp han i Ljusdal...

Som sagt, Bara rykten....

Per sitter och trycker bakom neddragna persienner i lägenheten i Stockholm. Så det är nog inte bara rykten att han inte vågar visa sig i Ljusdal.
Citera
2011-10-30, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chriiistine
Har de tre misstänkta i denna bedrägeri härva något att göra med mångmiljon svindleriet mot
SEB??
Huvudmannen i SEB bedrägeriet har ju anknytning till Gävle, Söderhamn och åkeribranchen vilket även kvinnan med turbotungan har...

Oj där har man missat något. Va handlar de om och när va de då???
Citera
2011-10-30, 19:07
Medlem
https://www.flashback.org/t1337508
Citera
2011-11-01, 18:15
Medlem
Ny info har kommit fram: Trurbotungan har tydligen fått Leif Silbersky som sin försvars advokat Sen har tydligen förfalskningar av hennes namn och son plus sambo kommit fram.
Låter lite skumt om hon skulle vara inblandad som de skrivs överallt. Men va vet jag
Citera
2011-11-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hothothot
Ny info har kommit fram: Trurbotungan har tydligen fått Leif Silbersky som sin försvars advokat Sen har tydligen förfalskningar av hennes namn och son plus sambo kommit fram.
Låter lite skumt om hon skulle vara inblandad som de skrivs överallt. Men va vet jag
. Nog kan jag hålla med om att något har hon vetat om....Men de verkar va mycket större än så.
Sen har ju även en firma "Linjebyggnads" gått i konkurs trotts att dom i panik tagit bort Nygren som delägare. Som jag förstod de så är de för att banken följt transaktioner från banken. Konstigt att Janettes bolag lever vidare. Ja man ser va rykten kan göra när man egentligen bara behöver vänta och se. De är också många som lämnat in en anmälan mot Handelsbanken för dom förfalskningarna och då även kvinnan och hennes familj. Tjollahopp blir kul att se vad som händer och vilka som i sina spekulationer/rykten har rätt
Citera
2011-11-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thobiaslundberg
gävle kvinnan är släppt nu för hon kunde inte försvåra utredningen

Fick även jag höra ett rykte. Har inte du och din sambo försökt att utpressa dom här människorna på pengar, men när ni inte fick de så vart ni sur. För ni visste väl om de här innan allt visade sig sägs de.
Sen finns de även rykten om att du va den som för ett antal år sen tände eld på en skola. Va kul att hitta dig här när jag inte vill fråga någon annan än den som berörs. Du behöver inte svara. Sen har jag också fått höra att de va din pappa som va misstänkt för Anneli mordet, stämmer de???
Kan även tala om att "kvinnan" du nämner vart släppt den 6 okt.
Citera
2011-11-02, 22:35
Medlem
Citat:
. Nog kan jag hålla med om att något har hon vetat om....Men de verkar va mycket större än så.
Sen har ju även en firma "Linjebyggnads" gått i konkurs trotts att dom i panik tagit bort Nygren som delägare. Som jag förstod de så är de för att banken följt transaktioner från banken. Konstigt att Janettes bolag lever vidare. Ja man ser va rykten kan göra när man egentligen bara behöver vänta och se. De är också många som lämnat in en anmälan mot Handelsbanken för dom förfalskningarna och då även kvinnan och hennes familj. Tjollahopp blir kul att se vad som händer och vilka som i sina spekulationer/rykten har rätt

Det verkar som att de flesta av Nygrens bolag har inletts i konkurs, det är nog bara en tidsfråga innan Janetts bolag går samma väg. Hon söker jobb nu....
Tragiskt om hon dragit in sin son och sambo i detta. En röst har sagt "hon går över lik för pengar"
Hoppas att hennes blivande man skriver äktenskapsförord när de skall gifta sig...
annars blir han väl både bostadslös och arbetslös snart.....turbotungan gifter ju om sig vart annat år!
Sol & Vårare??????
Citera
2011-12-06, 12:30
Medlem
Citat:
Fick även jag höra ett rykte. Har inte du och din sambo försökt att utpressa dom här människorna på pengar, men när ni inte fick de så vart ni sur. För ni visste väl om de här innan allt visade sig sägs de.
Sen finns de även rykten om att du va den som för ett antal år sen tände eld på en skola. Va kul att hitta dig här när jag inte vill fråga någon annan än den som berörs. Du behöver inte svara. Sen har jag också fått höra att de va din pappa som va misstänkt för Anneli mordet, stämmer de???
Kan även tala om att "kvinnan" du nämner vart släppt den 6 okt.

nopp vi har inte frågat om pengar av dom japp det ryktet stämmer Björsjö skolan
japp min pappa var misstänkt för det ja vet att hon blev släppt då o dom har gift sig o redan vart i thailand såg hennes man igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in