Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-12, 22:32
  #13
Medlem
Byfånes avatar
Häftigt inslag av den där Robert Unga, men det förändrar inte min bild av skitprogrammet tankesmedjan. Jag har svårt för den där idioten med alldeles för stort ego som måste på något "intellektuellt klämkäckt" sätt inflika och störa Robert Unga.

Säkert tänker den idioten så här "Shit vilket bra inslag, jag måste förlöjliga honom, helvete vad bra radiotid han får jag måste förlöjliga hans inslag, shit nu måste jag säga något smart". Sen lite fnitter hihihi plus en arg feminist "sliddjur" Hmpf, han får då aldrig knulla mig....

Jävla pack. Tankesmedjan, mediokert program för mediokert folk. Huvudvärk får man av deras klämkäckhet, när de med skratten i rösten förlöjligar folk som åtminstone har gjort något med sina liv. Jävla pack fyfan.
__________________
Senast redigerad av Byfåne 2011-09-12 kl. 22:34.
Citera
2011-09-17, 13:42
  #14
Medlem
Theomanias avatar
Jonathan Unge är lätt en av mina favoritkomiker och är en av anledningarna till att jag lyssnar på Tankesmedjan. Detta är lika roligt som allt annat han har gjort och man känner dessutom igen sig!
Citera
2011-09-17, 15:29
  #15
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Häftigt inslag av den där Robert Unga, men det förändrar inte min bild av skitprogrammet tankesmedjan. Jag har svårt för den där idioten med alldeles för stort ego som måste på något "intellektuellt klämkäckt" sätt inflika och störa Robert Unga.
(...)
Jävla pack fyfan.

Robert Unga får inte bli störd!!
Citera
2011-09-18, 07:22
  #16
Medlem
Djurmos avatar
Mod får gärna kladda in den här texten i trådstarten, länken jag gav först är nu död...

Ja, nu blev inte just det inslaget ett eget klipp, men här är länken till ljudfilen med hela programmet: http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/3459771.mp3 välj spara eller öppna med... spola fram till 22:30 lyssna och njut =)

Och efter att ha läst svaren här i tråden så inser jag behovet bland Flashbackanvändarna att träna på att få skratta lite åt sig själva.
Citera
2011-09-21, 18:21
  #17
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Robert Unga får inte bli störd!!

Han får gärna bli störd. Men då skall det ha relevans till reportaget. Ska man störa ska det ge näring till att samtalet utvecklas på ett intellektuellt hederligt plan. Inte bara störa med onödigt trams. Det måste du väll förstå?

Nåväl tankesmedjan är väll tänkt att vara rolig och klämkäckt för "smarta" lyssnare...

Citera
2011-09-24, 10:40
  #18
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Klockrent, älskar Jonathans bidrag. Föga förvånande att det blir FB gnäll trots att han sort of försvarar FBs existens.

Nanna klådde honom dock med sitt raljerande om hur kommunistiskt SR (sveriges revolution) är i avsnittet från antingen 14/9 el. 15/9. Kontoret vred sig i skratt, man blir ju mörkrädd av sanningen i det - det finns gott om människor som inte skulle förstå att de skämtar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback