Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-12, 16:56
Medlem
Jag har en Macbook Pro 13" 2009. Köpte den begagnad. Ljudet funkade som det skulle för den förre ägaren men nu har det fått ett eget liv. Ljudet kan komma på bara sådär ( ganska sällan, en gång om dagen kanske) det märker jag genom att jag har på musik på itunes hela tiden för att veta när det går på. Men sen när jag sätter på någonting genom internet försvinner det helt igen. Samma sak om jag sätter i hörlurar det kommer inget ljud i hörlurarna och ljudet försvinner helt igen. Samma sak om jag startar om den när ljudet funkar. Jag har provat att stänga av den och sen sätta på den och hålla inne cmd - alt - P - R. Funkar ej. Det lyser inte rött i hörlur intaget så det är inte glapp i det. Jag har formaterat om hela datorn, funkar inte heller. Jag har provat med snow leopard och lion. Ingenting.

Kommer jag behöva lämna in den? Och eftersom jag inte har någon garanti kvar kommer det då att bli en dyr historia?

Hoppas jag la in det i rätt tråd. Var lite osäker så flytta på tråden om det inte stämmer.
Citera
2011-09-13, 16:00
Medlem
Är det verkligen ingen som har en teori?
Citera
2011-09-13, 16:16
Medlem
tzjs avatar
Låter som ett trasigt ljudkort. vet ej vad det kan gå på tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in