2012-11-06, 00:00
Medlem
Nisches avatar
Jag kör Firefox och AdBlock Plus och får aldrig upp reklamen på TV4play av någon anledning (minst 2 datorer uppför sig så, har inte testat på alla här hemma). Däremot stannar spelaren där det skulle varit reklamavbrott och jag måste åter klicka på play för att starta igen.

Visst streamar det dåligt emellanåt, men jag slipper reklamen så för min del blir det hellre TV4play än den traditionella reklaminfesterade sändningen. Det är så få program som är värda att se ändå.

Men vem fan är det som skapat Flash-spelaren de visar programmet i? Kör man helskärm så är musmarkören kvar på skärmen och man måste dra ut pekaren åt sidan...
Citera
2012-11-13, 11:28
Medlem
maudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nische
Jag kör Firefox och AdBlock Plus och får aldrig upp reklamen på TV4play av någon anledning (minst 2 datorer uppför sig så, har inte testat på alla här hemma). Däremot stannar spelaren där det skulle varit reklamavbrott och jag måste åter klicka på play för att starta igen.

Visst streamar det dåligt emellanåt, men jag slipper reklamen så för min del blir det hellre TV4play än den traditionella reklaminfesterade sändningen. Det är så få program som är värda att se ändå.

Men vem fan är det som skapat Flash-spelaren de visar programmet i? Kör man helskärm så är musmarkören kvar på skärmen och man måste dra ut pekaren åt sidan...

Jag kör Chrome men får heller aldrig upp reklamen, måste bara trycka på play som du säger. Inte heller på tv3play får jag upp någon reklam. AdBlock är så JÄVLA värt.
Citera
2012-12-26, 23:03
Medlem
Carlos88s avatar
Kan någon som har TV4 play premium svara på denna fråga:

Finns "Kvällsöppet med Ekdal" från 070419 om man har premium? Serien finns tillbaka till 2010 i vanliga tv4 play. Men min fråga är alltså angående ett avsnitt från 2007.

Tacksam för svar.
Citera
2012-12-27, 21:38
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos88
Kan någon som har TV4 play premium svara på denna fråga:

Finns "Kvällsöppet med Ekdal" från 070419 om man har premium? Serien finns tillbaka till 2010 i vanliga tv4 play. Men min fråga är alltså angående ett avsnitt från 2007.

Tacksam för svar.

Nej, det finns inte. De avsnitt som ligger synliga på TV4 Play är de man kan titta på via Premium (fast just Kvällsöppet från 2010 kan man titta på utan Premium).
Citera
2012-12-27, 23:04
Medlem
Carlos88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Nej, det finns inte. De avsnitt som ligger synliga på TV4 Play är de man kan titta på via Premium (fast just Kvällsöppet från 2010 kan man titta på utan Premium).

Ah. Bra, då vet jag. Tack så mycket!
Citera
2013-01-02, 15:53
Medlem
Frassemans avatar
Är det någon som vet om Sveriges historia – Avsnitt 3 finns att se på något annat sätt än att köpa TV 4 Premium ENDAST för att se detta avsnitt? Jag vill hemskt gärna se detta avsnitt men det känns dumt att köpa hela tjänsten endast för detta. Det finns inga flashback-låne-konton eller andra streams att tillgå?

Tacksam för svar!
Citera
2013-01-10, 20:15
Medlem
VemSaDets avatar
Kan jag ''köpa'' Tv4Premium sen avbryta när jag vill?

Tänkte ta den här erbjudande där Tv4 ger ut gratis Tv4 Premium kostnadsfritt i en månad.
http://www.tv4play.se/premium
Nu undrar jag om det är någon bindningstid på själva skiten.
Kan jag typ avbryta den om 29dagar?
Om tråd ligger fel kan mod flytta.
Citera
2013-01-10, 20:24
Medlem
johanjosefssons avatar
Svar: nej. Dom ger inte ut det gratis utan det är ett lockbete så att du ska teckna på ett avtal för kanske ett år. TV4 är ett judeägt bolag som tjänar massor av pengar. Dom ger inte bort någonting gratis.

Läs på om deras villkor.
Citera
2013-01-10, 20:26
Medlem
Porryhatters avatar
Hittade en anmälan mot denna tjänst. Där kanske du kan hitta något läsvärt.
http://www.reklamombudsmannen.org/uttalande/tv4_play

Sen står detta vid köp:
"Abonnemanget är ett löpande abonnemang, med betalning var 30:e dag, utan bindningstid, tills uppsägning sker. "
https://www.tv4play.se/orders/products?redirect_url=%2Fpremium%3F&promo=skaffapr emium
Citera
2013-01-10, 20:27
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Svar: nej. Dom ger inte ut det gratis utan det är ett lockbete så att du ska teckna på ett avtal för kanske ett år. TV4 är ett judeägt bolag som tjänar massor av pengar. Dom ger inte bort någonting gratis.

Läs på om deras villkor.
Abonnemanget är ett löpande abonnemang, med betalning var 30:e dag, utan bindningstid, tills uppsägning sker.
Vet inte om jag kan lita på Tv4 dem gör massa saker för att tjäna men kan de luras bara.
Citera
2013-01-10, 20:41
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Abonnemanget är ett löpande abonnemang, med betalning var 30:e dag, utan bindningstid, tills uppsägning sker.

Intressant. Kan ge mig tusan på att det ligger något litet villkor där någonstans och så är du likförbaskat skyldig att betala. Litar inte alls på det där företaget! Dom har missbrukat mitt förtroende alldeles för många gånger!
Citera
2013-01-10, 20:45
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Intressant. Kan ge mig tusan på att det ligger något litet villkor där någonstans och så är du likförbaskat skyldig att betala. Litar inte alls på det där företaget! Dom har missbrukat mitt förtroende alldeles för många gånger!
Dem kanske såg att Netflix gav samma erbjudande och såg att folk nappade till det.
Väntar lite till kanske någon annan svarar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in