Citat:
Ursprungligen postat av kompaniet
fixa din dator istället?
Men det är inget som helst fel på datorn. Den klarar alla andra playkanaler och min uppkoppling är det definitivt inget fel på.
Har även testat med andra datorer på andra ställen - men det är ett återkommande problem.
Har även noterat att när jag ondgjort mig på problemet på facebook så har jag fått medhåll av många andra. Så jag anar att deras playtjänst suger rätt kraftigt.
Någon annan måste också uppleva samma problem.
Vissa dagar fungerar det dock bra, andra dagar löjeväckande dåligt.
Just nu dör "Felix stör en ingenjör" hela tiden. Men bara del6 - inte del7.
För någon vecka sen var det samma visa, men bara från Firefox och inte från Explorer.
Blir inte klok på vad felet är. Ingen annan playkanal är så usel.