2011-09-27, 16:21
Bannlyst
Ja de är dåliga man kan ju bara se programmet i 1 vecka sen måste man betala det behöver man varken på svt play, tv3 play eller kanal5 play!
Citera
2011-10-09, 12:13
Medlem
För att inte glömma all jävla reklam dom trycker in var tionde minut, jävla skitkanal!
Citera
2011-10-17, 00:02
Medlem
TV4 play premium

alltså, det här blir jag inte klok på. Införskaffar play premium för att kunna avnjuta guld och komedi. Många fina gamla serier där. Men döm om min förvåning när det tycks som om allt av värde, och då menar jag typ Columbo, pang i bygget, Emliga armen Monty Python, Mike Hammer, Arkiv X, Segemyhr, The Office, Svarte Orm mm. lyser med sin frånvaro eller har jag missat nåt litet finstilt? Tur som attan att man inte band sej för mer än en månad. Avskyr bondfångare! Och TV 4 verkar vara värst.
Citera
2011-10-17, 00:20
Medlem
DelGriffiths avatar
Det är väl detta som gäller?

Citat:
Varför finns inte alla program i TV4 Play som visas på TV4?
Vi försöker lägga upp de flesta av våra program i TV4 Play, men ibland tillåter inte programbolagen som äger rättigheterna att vi visar vissa titlar i efterhand. Vi jobbar ständigt på att få ut så många program som möjligt i TV4 Play.
Citera
2011-10-17, 00:22
Medlem
Kundvagnsdrulles avatar
Du var inte så smart att du kollade vilka program som fanns tillgängliga på Play innan du gav dom dina pengar...?
Citera
2011-10-17, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundvagnsdrulle
Du var inte så smart att du kollade vilka program som fanns tillgängliga på Play innan du gav dom dina pengar...?
Nu vart jag ju som tur var bara blåst på 99 spänn. Och tittar man på vad som står på hemsidan, http://www.tv4play.se/?orderflow=true/?utm_source=tv4play&utm_medium=fiskpinnen&utm_camp aign=premium2manaderfritt&utm_content=playkarusell 110822 så står det ju listat att guld och komedi ingår i premium. Men i verkligheten tycks man ju gjort en närmast klinisk rensning av sk. "klassiska serier", inte bara så att en och annan klassiker fattas. Vill man ha premium för klassiker blir det ju helt ointressant på det här viset. Kan inte fatta varför man sänker sej till den här bilskojarnivån för...
Citera
2012-02-16, 20:19
Medlem
lånar denna gamle tråd lite!

Köpte nyss årets säsong av Big Brother för 199;-

Får man inte premuim då med??? märkligt!
Citera
2012-09-26, 20:46
Medlem
Satt precis och tittade på alternativet att köpa premium istället för att de olika kanalerna. De gör sken av att man får tio kanaler. Tv4, Sjuan, Tv11, Sport, SportX, News, Fakta, Fakta XL, Guld och komedi.

Men det framgår lite fint att det är program från de olika kanalerna som ingår. Däremot kan jag inte hitta något program från vare sig Guld eller Komedi. Jag gjorde en sökning på samtliga dagens program för de två kanalerna och kammade noll. Ex Mord och inga visor, Mash, Snobbar som jobbar, Hulken, Starsky&Hutch, 30 rock, Huset fullt, Will & Grace, Dallas (den gamla serien), Ally McBeal

Då är frågan har det någonsin visats något program från någon av de två kanalerna?

Edit: Jag hittade Zorro från Guld på Premium så jag får be Tv4 lite om ursäkt och jag har inte sökt på veckans alla program, kanske finns något som visas på komedi också i premium-paketet.

Jag kan alltså välja premium för 79 kr i månaden med 12 månaders bindningstid alternativt betala för 49 kr i månaden för TvPaketet dvs Guld, Komedi, News, Film, FaktaXL samt SportX för 39 kr i månaden alltså 88 kr sammanlagt i månaden och få flera program utan bindingstid.
Senast redigerad av Mackan09 2012-09-26 kl. 20:51.
Citera
2012-10-31, 03:42
Medlem
Fortfarande så jävla värdelöst. Idag skulle jag kolla på "så mycket bättre", det känns som att de medvetet buggar upp skiten så att man måste se mer och mer och mer och mer reklam. Blir bara förbannad och vill aldrig mer använda tv4 play eller på något sätt gynna tv4 överhuvudtaget.
Citera
2012-10-31, 04:12
Medlem
Spinnacers avatar
Skaffa inte TV4Premium i nuläget, sade upp mitt idag. Jag hade det innan för att kolla Serie A, men det går fan inte - ofta funkar den inte och när den väl funkar så laggar/buffrar det värre än den fattigaste fulstreamen.

Aldrig haft några problem med Viasat eller SBS streamfunktioner.
Senast redigerad av Spinnacer 2012-10-31 kl. 04:15.
Citera
2012-10-31, 05:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profeten-
Fortfarande så jävla värdelöst. Idag skulle jag kolla på "så mycket bättre", det känns som att de medvetet buggar upp skiten så att man måste se mer och mer och mer och mer reklam. Blir bara förbannad och vill aldrig mer använda tv4 play eller på något sätt gynna tv4 överhuvudtaget.
Inte för att ta TV4 Play i försvar men mina problem försvann när jag av andra orsaker bytte router.
Citera
2012-11-05, 15:33
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaNaranja
Ja de är dåliga man kan ju bara se programmet i 1 vecka sen måste man betala det behöver man varken på svt play, tv3 play eller kanal5 play!

Jag tog faktiskt och frågade TV4 om detta. Fick svaret att det beror på rättigheter. Vet inte om det är hela sanningen, då man kan tjäna mer pengar i form av premium-kunder som tittar på sådana klipp än gratisklipp, men det var det svaret som jag fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in