2011-09-11, 15:11
Medlem
TheBusters avatar
På grund av min allergiska läggning mot inlägg som 1+, hahaah . etc så hjälper jag gärna till och rapporterar dem, men skulle man inte kunna lägga till en färgmarkering på dem som redan är rapporterade, nu får man först upp den informationen när man klickar på rapportera.

Med vänliga hälsningar.
Citera
2011-09-11, 15:23
Medlem
Varför vill du ha en markering av tidigare rapporterade inlägg? Så att du slipper göra det en gång till, och med det ta bort lite belastning från Moderatorerna?
Citera
2011-09-11, 15:29
Medlem
TheBusters avatar
Precis, nu ser man inte ifall ett inlägg redan är rapporterat innan man tryckt på knappen,
Citera
2011-09-11, 15:34
Medlem
connyjonnyronnyochsonnys avatar
Jag håller med TS i stort. Dock finns det INGET värre än alla cp-skadade småpoliser inne på det här forumet som skriver typ: "Vad ska diskuteras?" efter en humorlänk eller ständigt ska länka till befintliga trådar. Det är ju för fan moderatorernas jobb att upplysa och rensa. Bra att du hjälper till men ibland känns det som att folk sitter och väntar på Nya Ämnen för att hitta en felplacerad tråd eller liknande.

Jag gillar flashback men ibland är det så jävla löjligt att man måste posta ett jävla diskussionsunderlag för att dela med sig av lite jävla tankar eller en jävla länk! När tog man bort ordningsmän i klassrummen egentligen?
Jävlar...
Citera
2011-09-11, 15:39
Medlem
TheBusters avatar
Skulle aldrig få för mig att skriva något sådant, efter som det ör OT och om du inte gillar sådana kommentarer så varför rapporterar du inte dem?
Citera
2011-09-11, 15:43
Medlem
connyjonnyronnyochsonnys avatar
Nu menade jag inte dig TS! Jag håller med om att +1 kommentarer är jobbiga men min poäng var att det är småglin som härjar här inne och försöker visa att de är duktiga på att moderera!
Jag kan ju knappast klaga på ett inlägg som följer reglerna(neggar lite på vissa töntiga bestämmelser bara).
Hur som helst...ha en fin söndag!
Citera
2011-09-11, 17:04
Medlem
epost72s avatar
Jag tror att det hänger ihop med att det skulle bli en sidodiskussion om vem som rapporterat inläggen.
Visst det krävs en insats för att konstatera att ett inlägg redan rapporterats men jag tror att det är bättre än att att tydligt markera vilka inlägg som är rapporterade.
Citera
2011-09-11, 17:27
Medlem
Offsures avatar
Mouseover-text kanske skulle vara det optimala? Att ändra på ikonen vid RP blir nog besvärligt rent tekniskt, med tanke på att samtliga teman måste modifieras.
Citera
2011-09-11, 19:47
Medlem
LadyMysticas avatar
En funktion som visar om ett inlägg är anmält vore kanon.
Jag tvekar ofta att anmäla just +1 och rena OT inlägg med tanken att någon annan kanske gjort det redan.
Citera
2011-09-11, 20:07
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
En funktion som visar om ett inlägg är anmält vore kanon.
Jag tvekar ofta att anmäla just +1 och rena OT inlägg med tanken att någon annan kanske gjort det redan.
Det står ju när du klickar på "Rapportera". Exempel:

"Notera att inlägget redan är rapporterat för 0.00. Annat / Vet ej. Vill du rapportera inlägget ändå?"
Citera
2011-09-11, 20:20
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Det står ju när du klickar på "Rapportera". Exempel:

"Notera att inlägget redan är rapporterat för 0.00. Annat / Vet ej. Vill du rapportera inlägget ändå?"

Ah, visste inte det. Då har jag bara RP:at inlägg som ej blivit anmälda före mig.
Citera
2011-09-11, 20:29
Medlem
Germanias avatar
det skulle väl innebära ytterligare databas-anrop?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in