2011-09-12, 04:00
Medlem
Farbror Fazers avatar
Känns onödigt att börja flagga alla inlägg som rapporteras i trådarna. Lika bra att de som är intresserade av att rapportera får veta det och de som inte bryr sig inte får upp det alls.
Citera
2011-09-12, 23:20
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Känns onödigt att börja flagga alla inlägg som rapporteras i trådarna. Lika bra att de som är intresserade av att rapportera får veta det och de som inte bryr sig inte får upp det alls.

Skulle ju kunna lösa genom att man för musen över triangeln och får svar, Jag stör mig mäst på att man får upp rutan innan man får svar.
Citera
2011-09-13, 01:46
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Skulle ju kunna lösa genom att man för musen över triangeln och får svar, Jag stör mig mäst på att man får upp rutan innan man får svar.

Jag tror det hade stört ännu fler om sidan började ladda saker bara för att man råkar hovra över knappen om man inte tänkt rapportera något.
Citera
2011-09-13, 02:03
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
En funktion som visar om ett inlägg är anmält vore kanon.
Jag tvekar ofta att anmäla just +1 och rena OT inlägg med tanken att någon annan kanske gjort det redan.
Rapportera på du, den första rapporteringen kan vara felaktig.

Jag tror det skulle uppstå en del sidodiskussioner om rapporteringarna, speciellt i trådar där det diskuteras väldigt mycket och det finns två klara sidor. Hoover-funktion tror jag inte heller på, det är väldigt störande.
Citera
2011-09-13, 06:38
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Jag tror det skulle uppstå en del sidodiskussioner om rapporteringarna, speciellt i trådar där det diskuteras väldigt mycket och det finns två klara sidor. Hoover-funktion tror jag inte heller på, det är väldigt störande.
Håller med här. Ibland verkar det som att vissa användare tom klickar på RP på sina egna inlägg för att kolla om någon har RPat för att så starta munhugg angående det. Sen förstår jag inte riktigt vad det är man ska tjäna in genom detta förslag heller. Nä, avslag.
Citera
2011-09-13, 10:26
Medlem
BePositives avatar
Det gör inget att ett inlägg blir rapporterat 10ggr, det tar lika lång tid att åtgärda som ett rp.
Citera
2011-09-13, 21:55
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Rapportera på du, den första rapporteringen kan vara felaktig.

Räknas inte det som diskussion om moderator beslut och är en varning?
Citera
2011-09-13, 21:57
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Räknas inte det som diskussion om moderator beslut och är en varning?
Det har räknats som vanlig OT så vitt jag har förstått i dom fallen jag själv har varit "inblandad". Och det är väl helt okej, moderatoråtgärder har ingenting med RP att göra eftersom vi vanliga användare är dom som rapporterar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in