• 1
  • 2
2011-09-10, 09:57
Medlem
Tjena . nu är det så att jag är inne på min andra vecka av en kur , jag kör testo-e 250mg 1ml e7d långvärkande rätta mig om det är fel ?.. . och första sticket som jag tog i skinkan va skit bra , kände jätte lite efteråt och kunde slappna av, men för några dagar sen tog jag mitt andra stick och körde i andra skinkan , gjorde lite ondare än första sticket , och nu efter 1-2 dagar gör det så jävla ont när jag går , sitter , eller överhuvudtaget rör på mig, kunde inte sova andra natten efter sticket gör så jävla ont, första sticket va ju hur lugnt som helst men det andra gjorde ju fan ont och nu efteråt ser du ut som jag vart en helnatt på en gay klubb. haltar osv :P !!!!!

nån som har nått förslag vad det kan vara , farligt osv ?
knaprar i mig panodil, smörjer mig med voltaren salva + att jag tar voltaren tabletter . Det går över för stunden men sen kommer skiten tillbaka!!! och nu börjar jag nojja att man måste uppsöka läkare m.m.

tack på förhand. mvh myskoo
Citera
2011-09-10, 10:09
Medlem
Glomgolds avatar
Läs dom trådar som finns.

https://www.flashback.org/t1650486
Citera
2011-09-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Läs dom trådar som finns.

https://www.flashback.org/t1650486

läste lite på den tråden men det är inte så att jag har nån bula eller osv gör bara ont och är lite hård där jag stack . :S
Citera
2011-09-10, 10:27
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myskoo
läste lite på den tråden men det är inte så att jag har nån bula eller osv gör bara ont och är lite hård där jag stack . :S
Bit ihop och chillaxa då. Shit happens ibland gör det ont. Det brukar bli bättre med tiden.
Citera
2011-09-10, 11:33
Bannlyst
Tror det inte är någon fara, vet att jag fått liknande när läkare gett mig sprutor. Blir det värre så är det bara att dra till läkaren, han har tystnadsplikt och kommer inte anmäla dig lr något
Citera
2011-09-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Tror det inte är någon fara, vet att jag fått liknande när läkare gett mig sprutor. Blir det värre så är det bara att dra till läkaren, han har tystnadsplikt och kommer inte anmäla dig lr något

ja det kan väl inte vara nån större fara, måste bara träffat lite fel , sen glömde ju dock att massera efter för det ska man ju egentligen göra efter ett stick.
Citera
2011-09-10, 13:30
Medlem
bicepspojkens avatar
Tryck ner 0,2ml, paus och känn efter. Om allt är okej? - kör vidare så att du sätter hälften och kör ett break 5-10 sekunder å sätt därefter resten. För lite uppvärmning kan du använda en riskudde så muskeln blir "varm". Skulle inte detta funka kan du ju överväga ett annat ställe att injecta på alt. byta märke.

No pain no gain
Citera
2011-09-10, 13:34
Medlem
Citat:
ja det kan väl inte vara nån större fara, måste bara träffat lite fel , sen glömde ju dock att massera efter för det ska man ju egentligen göra efter ett stick.

Du ska inte massera efter inject. Tänk dig själv ifall du har orsakat en mindre blödning när du injicerade, då är det inte särskilt smart att massera på samma ställe och göra det värre
Citera
2011-09-10, 13:48
Bannlyst
Citat:

Skit i massasgen om du läser runt lite ser du hur vanligt detta är och du kommer antagligen få det många gånger, man får ont helt enkelt och en lita bula är inget farligt, du märker om det är knas på riktigt. Kan sitta i en vecka.
Citera
2011-09-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonegarden
Skit i massasgen om du läser runt lite ser du hur vanligt detta är och du kommer antagligen få det många gånger, man får ont helt enkelt och en lita bula är inget farligt, du märker om det är knas på riktigt. Kan sitta i en vecka.

okey , har haft ont sen torsdag och har haft feber nu i 2 dagar :S ! skit orolig , ringde sjukvårdsupplysningen men dem sa inge vettigt , sa bara att jag skulle lägga av med det haha
det har blivit lite bättre men jag är så nojjig ......
vad ska jag ta mig till , kan jag ha träffat en nerv eller bara träffat fel ????
tack på förhand grabbar
Citera
2011-09-11, 16:08
Medlem
Citat:
okey , har haft ont sen torsdag och har haft feber nu i 2 dagar :S ! skit orolig , ringde sjukvårdsupplysningen men dem sa inge vettigt , sa bara att jag skulle lägga av med det haha
vad ska jag ta mig till , kan jag ha träffat en nerv eller bara träffat fel ????
tack på förhand grabbar

Ehhehheh, du skulle märkt om du träffat en nerv, tro mig. Sluta nojja så förbannart, ärligt.
Citera
2011-09-11, 18:47
Bannlyst
Citat:
tack på förhand grabbar

Asså du har ju skjutit in testo olja i kroppen som du inte är van vid. Har du aldrig vaccinerat dig? Jag brukar alltid blir sjuk nån dag efter det, milt asså lite feber, svullen i halsen. Går över på någon dag, inget konstigt.

Återigen så läs runt lite så ser du att många får dessa problem i början, sen när du vant kroppen lär det inte vara något prolbem.

Som sagt ingen nerv utan det är bar kroppen som blir lite chockad, ta lite panodil bara för febern.
Senast redigerad av stonegarden 2011-09-11 kl. 18:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in