2011-09-09, 21:13
Medlem
Weltschmerzs avatar
Jag misstänker att mina grannar röker marijuana eller hasch på balkongen, vad kan jag göra?
Citera
2011-09-09, 21:16
Medlem
Weltschmerzs avatar
Jag vill inte ha in marijuana/hasch rök i mitt sovrum. Hade pundarasen rökt sin skit inomhus hade jag inte brytt mig.
Citera
2011-09-09, 21:16
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weltschmerz
Jag vill inte ha in marijuana/hasch rök i mitt sovrum. Hade pundarasen rökt sin skit inomhus hade jag inte brytt mig.

Stäng fönstret
Citera
2011-09-09, 21:17
Medlem
Citat:

Du kan stänga fönstret.
Citera
2011-09-09, 21:18
Medlem
Fettopappas avatar
Luften är fri.
Citera
2011-09-09, 21:18
Medlem
Weltschmerzs avatar
Varför i hela helvetet ska jag behöva stänga mitt fönster för att dessa socialfall ska få röka sin skit?
Citera
2011-09-09, 21:19
Medlem
bananabears avatar
borde man inte kunna ringa polisen? å andra sidan så är det ju lite kallblodigt att förstöra det roliga..
Citera
2011-09-09, 21:19
Medlem
Weltschmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Luften är fri.

Fast nu är ju inte marijuana/hasch lagligt, som tur är.
Citera
2011-09-09, 21:20
Medlem
Weltschmerzs avatar
Förövrigt så ligger tråden i Juridik, så alla liberal-pundare kan dra vidare till drog-delen av forumet.
Citera
2011-09-09, 21:25
Medlem
bananabears avatar
Citat:
Förövrigt så ligger tråden i Juridik, så alla liberal-pundare kan dra vidare till drog-delen av forumet.
jag tycker att du ska ringa polisen och fråga dom
Citera
2011-09-09, 21:26
Medlem
Citat:

Påhopp mot "folkgrupp"!

Bara så att du vet så kan "liberal-pundare" vara intresserade av juridik. Det är inte bara droger som fyller deras intressen.

Men för att hålla mig till topic: Det du kan göra är att klaga hos hyresvärden eller ringa polisen.
Men om det skulle visa sig att dom inte alls röker kan du bli anmäld för förtal.
Citera
2011-09-09, 21:29
Medlem
Weltschmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagstang90
Påhopp mot "folkgrupp"!

Bara så att du vet så kan "liberal-pundare" vara intresserade av juridik. Det är inte bara droger som fyller deras intressen.

Men för att hålla mig till topic: Det du kan göra är att klaga hos hyresvärden eller ringa polisen.
Men om det skulle visa sig att dom inte alls röker kan du bli anmäld för förtal.

Mmm, eller hur. Sluta skämta nu.

Det är bostadsrätt, det är SOC som äger lägenheten och dessa underlägsna varelser sitter på balkongen och röker sin blattetobak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in