2011-09-09, 19:23
Medlem
Har problem med min javascript appliktion. Jag får hela tiden error "Uncaught TypeError: cannot set property innerHTML of null".

Länk till var jag testar den: http://www.rhgruppen.se/index.php?op...=article&id=11

Problemet blir i filen f_script.js rad 188 och 192.
Citera
2011-09-09, 19:32
Medlem
jonthe12s avatar
Precis som felmeddelandet säger så har du inget id vid namn visaKvittoB
Citera
2011-09-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12
Precis som felmeddelandet säger så har du inget id vid namn visaKvittoB
Det är ju just det jag har. Jag har en label med det id't. Det funkade när jag testade koden lokalt. Efter att jag laddade upp det så funkar det inte.
Citera
2011-09-09, 19:38
Medlem
jonthe12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Det är ju just det jag har. Jag har en label med det id't. Det funkade när jag testade koden lokalt. Efter att jag laddade upp det så funkar det inte.

Isåfall hade du inte fått det felmeddelandet, men hur som helst, var har du den labeln isåfall? En sökning i firebug gav ingenting
Jag får btw felmeddelandet på rad 150 när jag trycker på beställ, du kanske syftar på nåt annat.
Senast redigerad av jonthe12 2011-09-09 kl. 19:45.
Citera
2011-09-09, 19:48
Medlem
Vad i hela? Det finns inte där?? Joomla tar bort mina koder för mig?!

Jag testade uppdatera koden i joomla eftersom jag såg att det saknades. Men så fort jag sparade det och kollade igen så fanns inte koderna?? Den tar bort 3 av mina labels?

EDIT: Och nu vet jag varför. Den tar bort tomma labels som ligger inom p-taggar utan en tanke på att de inte kommer vara tomma sen.. Joomla måste vara det knäppaste jag använt.
Senast redigerad av iTomG 2011-09-09 kl. 19:51.
Citera
2011-09-09, 19:52
Medlem
jonthe12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Den tar bort 3 av mina labels?

Jag tror nog du kan utesluta det iallafall I övrigt vet jag inte hur joomla fungerar men du gör väl helt enkelt nåt klantigt fel.. för över fel fil eller så.
Edit: Jaså ja det var dumt av joomla, fyll den med typ mellanrum eller så då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in