• 1
  • 2
2011-09-08, 10:45
Medlem
Hallå,

Jag har aldrig varit någon som är speciellt förtjust i droger, bortsett från alkohol. För ett tag sen var jag ute på galejj och kvällen blev ganska våt. Hamnade på en efterfest där jag drog upp något i nästan och sen blev jag bara flummig och seg. Jag ville prata, men kunde inte. Jag ville gå med stod still. Jag har aldrig testat kokain, men av vad jag har sett på och hört av vänner som testat så verkar dessa effekter vara relativt motsatta till kokain.

Någon av er som vet vad det kan ha varit jag prövade på?
Citera
2011-09-08, 10:53
Medlem
Idinansikts avatar
Lite mer utförlig beskrivning vore trevligt.
Men Ketamin är väl inte helt omöjligt.
Citera
2011-09-08, 11:05
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idinansikt
Lite mer utförlig beskrivning vore trevligt.
Men Ketamin är väl inte helt omöjligt.

Vore det ketamin hade det väll känts väldigt hallucinogent? Känns baserat på TS begränsade beskrivning att det inte var det men ...

Har aldrig testat opioider, men passar väll in på lugn o seg iaf? Kanske en buprenorfin?

Skulle du kunna ge en längre och lite bättre beskrivning Hasbinbad?
Citera
2011-09-08, 11:12
Medlem
Idinansikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Vore det ketamin hade det väll känts väldigt hallucinogent? Känns baserat på TS begränsade beskrivning att det inte var det men ...

Har aldrig testat opioider, men passar väll in på lugn o seg iaf? Kanske en buprenorfin?

Ketamin är inte en direkt hallucinogen drog som t ex svamp. Den förvrider tids- och rumsuppfattningen väldigt mycket.
Vid större mängd så kan hjärnan "kopplas från" kroppen vilket gör att du t ex inte kan stå när du vill stå eller prata när du vill prata.
Citera
2011-09-08, 11:17
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave

Hade det varit ketamin eller opioider hade killen inte suttit på fb nu. Gissar på att det va placebo-pulver.
Citera
2011-09-08, 11:19
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Hade det varit ketamin eller opioider hade killen inte suttit på fb nu. Gissar på att det va placebo-pulver.

Tror att du har rätt om placebo faktiskt - dvs, du tog för mycket alkohol bara
Citera
2011-09-08, 11:42
Medlem
Angående en utförligare beskrivning så kan jag tyvärr inte ge någon, då jag var rejält påverkad och inte kommer ihåg mer än det jag redan berättat.

Angående att jag inte skulle varit på fb nu om det hade varit drog; x, y, z, så var detta för några veckor sen. Vad är anledningen att jag inte skulle kunna skriva om det här?

Mycket möjligt att det var placebo då jag inte vet hur droger eller "icke-droger" påverkar mig, i brist på erfarenhet. Dock så har jag aldrig fått en placebo effekt av något annat innan, alkohol, medicin, etc.
Citera
2011-09-08, 11:59
Medlem
knuzlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup

Varför inte? Ketamin är ju väldigt vanligt att man blandar med alkohol och det är inget problem, mer än att man blir illamående om man druckit för mycket. Jag tycker också att det låter som någon dissociativ drog, kanske MXE som är väldigt populärt nu.
Citera
2011-09-08, 12:15
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knuzla
Varför inte? Ketamin är ju väldigt vanligt att man blandar med alkohol och det är inget problem, mer än att man blir illamående om man druckit för mycket. Jag tycker också att det låter som någon dissociativ drog, kanske MXE som är väldigt populärt nu.
'

Måste hålla med om att det låter som min upplevelse på MXE.
Citera
2011-09-08, 12:25
Medlem
Stormorfars avatar
Kan det vara det nya dödsknarket?

http://www.youtube.com/watch?v=zR603RiBEoM
Citera
2011-09-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcidM
'

Måste hålla med om att det låter som min upplevelse på MXE.

MXE måste vara nå riktigt dunderknark som gör att man inte kan prata eller stå, låter verkligen som en upplevelse.
Kanske du kan vara lite mer utförlig med din beskrivning så kanske TS känner igen sig i hur han kände sig den kvällen? Och på så sätt få reda på vad han har tagit.

Jag tror dock att det var bananskal. I vilket fall som helst så ska TS vara glad att han är här idag som bara snortar i sig vad fan som helst.
Citera
2011-09-08, 12:42
Medlem
Stormorfars avatar
Vem fan bjuder på MXE eller ketamin på efterfest? Knappast någon opiat heller då dom flesta som håller på med sånt vet att man inte blandar sånt med alkohol.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in