• 2
  • 3
2010-07-20, 21:20
Medlem
tomtemaskinens avatar
Finns det ingen som vill scanna in lite bilder? Skulle vara intressant att jmfra med dagens tidningar och ideal.
Citera
2010-07-21, 11:42
Medlem
Bret-Harts avatar
Tradera r det frbjudet att slja porr,men p Budera dremot gr det bra,r det ngra tidningar frn 90-talet med Private r jag intresserad av dom i snt fall
Citera
2019-03-24, 20:51
Medlem
JetSocietys avatar
Mste teruppliva denna gamla, gamla trden med mina gamla, gamla idoler "gammal hrdrockare och fula gubben".

Som ngra har skrivit hr att man kan slnga porrtidningar frn 80-90 talet r vl egentligen dumt? Dom r ju antika nu 2019.

Jag upplever det svrare att f tag i dessa rgngar n 60-70tal.
r det frbjudet att slja nyare porrtidningar p blocket och Tradera? Ngon som vet?

Var kan jag hitta porrtidningar frn 80-90tal?
Jag hittade en lunta med Censur, Cats och Aktuell rapport och en (1) Dax privat, frn 87-94 ca p en loppis i Vstsverige, (dom ligger i skert frvar i bilens reservhjulsplats, dr ingen letar
r loppisar p landsbygden mitt hopp?

-En annan rolig sak, jag tror det r i tidningen Censur, dr kontaktannonserna saknar just censur.
Folk har sin bostadsadress och privata mobil och hemnummer utskrivet i tidningen under sina annonser.

Detta var r 1994, det skulle vl vara helt omjligt i dagens pk-metoo-hederskultur Sverige Ala 2019.
Senast redigerad av JetSociety 2019-03-24 kl. 20:52. Anledning: stavfel
Citera
2019-03-25, 09:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Mste teruppliva denna gamla, gamla trden med mina gamla, gamla idoler "gammal hrdrockare och fula gubben".

Som ngra har skrivit hr att man kan slnga porrtidningar frn 80-90 talet r vl egentligen dumt? Dom r ju antika nu 2019.

Jag upplever det svrare att f tag i dessa rgngar n 60-70tal.
r det frbjudet att slja nyare porrtidningar p blocket och Tradera? Ngon som vet?

Jag hittade en lunta med Censur, Cats och Aktuell rapport och en (1) Dax privat, frn 87-94 ca p en loppis i Vstsverige, (dom ligger i skert frvar i bilens reservhjulsplats, dr ingen letar

-En annan rolig sak, jag tror det r i tidningen Censur, dr kontaktannonserna saknar just censur.
Folk har sin bostadsadress och privata mobil och hemnummer utskrivet i tidningen under sina annonser.

Detta var r 1994, det skulle vl vara helt omjligt i dagens pk-metoo-hederskultur Sverige Ala 2019.

Det r frbjudet att slja porr p Tradera, Blocket vet jag dock inte
Citera
2019-04-22, 21:49
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety

Finns en del tidningar p Bokbrsen vet jag. Hll utkik p liknande sidor, alternativt beska ngon shop som sljer begagnade filmer/musik/tidningar. Vet inte varfr Blocket o Tradera inte tillter frsljning av nyare herrtidningar, knns mest ljligt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in