2011-09-07, 19:56
Medlem
Nu efter man har läst alla trådar om ludjur så har man ju självklart blivit intresserad av var man kan hitta dom? Vad äter dom? föredrar dom lägenhet eller villa? kanske ett plus om man har bastu? Och sist men inte minst kan man ha dom i hemmet? Frågorna är många, kommer säkert på flera med tidens gång!
Citera
2011-09-07, 20:28
Medlem
FETochFULs avatar
Hade du tänkt ha de som husdjur ? Isåfall. Så får man det inte :/ Vill själv ha en räv..
Citera
2011-09-07, 20:30
Medlem
Som husdjur ja! dom är så keliga och goa va?
Citera
2011-09-07, 20:31
Medlem
Räv är inte dumt de heller! lite björn aktig av sig
Citera
2011-09-07, 20:54
Medlem
Mr.Browstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ez7
Nu efter man har läst alla trådar om ludjur så har man ju självklart blivit intresserad av var man kan hitta dom? Vad äter dom? föredrar dom lägenhet eller villa? kanske ett plus om man har bastu? Och sist men inte minst kan man ha dom i hemmet? Frågorna är många, kommer säkert på flera med tidens gång!

Vad äter de, vilken dum fråga! Frågan är hur äter man dem? och vad är det för vin som
passar till dem?
Citera
2012-04-06, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ez7

Ett lodjur dödar 60 rådjur årligen, så du får fan bunkra upp frysen
Citera
2012-04-06, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimpanL
Ett lodjur dödar 60 rådjur årligen, så du får fan bunkra upp frysen

Själv vill jag ha en tiger, dom gillar iaf ångbastu vet jag, det har jag kollat upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in