• 1
  • 2
2011-09-07, 17:25
Medlem
-flame4fame-s avatar
En riddare på vit häst, vid namn Joel Nahlin, har funnit sitt kall och har startat en grupp på facebook mot Nordisk Ungdoms nya publokal "Stacken". Han eftersöker lokalens adress och inbjuder till "promenader" i området för att lokalisera denna bland annat. Humorn ligger i hans strävan och argumentationen för denna, samt hans bilder där det framgår hur något gick fel någon gång för stackarn

Länk: http://www.facebook.com/pages/Stoppa...47282895359419

Följer utvecklingen med spänning.
Citera
2011-09-07, 19:05
Medlem
Skägg-Krales avatar
En snabb titt i tråden räcker för att se vänstertomtens idioti.

"men herregud finns jag med på flaschback nu oxå.. haha va roligt. och som skapare och drivare för den här sidan? andledningen att jag suttit i min vrå här hela dan och bara diskuterat med er är för att jag är sjuk och hemma och inte har annat för mig. mitt tangentbord är trasigt, därav mängder med stavfel. det började med en lite diskusion med patrik forsen och eskalerade i nått otroligt.. "

Trasigt tangentbord? Nja, snarare bristfällig intelligens.
Citera
2011-09-07, 23:07
Medlem
Soulshines avatar
Spanade in hans facebook profil. Han har en otrolig förmåga att kolla in i två kameror samtidigt som står flera grader ifrån varandra!
Citera
2011-09-07, 23:38
Medlem
Tycker han personligen symboliserar hela vänstern faktiskt på ett bra sätt
Citera
2011-09-08, 00:26
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Tycker han personligen symboliserar hela vänstern faktiskt på ett bra sätt

Precis. Killen är mentalt handikappad, ser ut som ett inavel och beter sig därefter. En standard vänsteranhängare med andra ord:

http://i56.tinypic.com/27x1qja.jpg

^För oss utan facebook^
Citera
2011-09-08, 01:13
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bainshee
Ja typiskt höger tänk, direkt då någon tycker annorlunda så ska han hittas och misshandlas 10 mot 1... Glöm inte att ta med lite sten så ni kan krossa hans fönster också!

Det är en ung (homosexuell?) (transa?) som skapat en facebook grupp, skratta åt honom ja men posta adresser och hota (även om det är på ett "roligt" sätt) är väl lite i överkant?
Ringer inga högerklockor för mig när jag läser ditt inlägg, snarare beskriver det UV/AFA etc. häpnadsväckande bra!

Högern misshandlar 10 mot 1? Snarare högern som står upp 1 mot 10!
Citera
2011-09-08, 01:30
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Precis. Killen är mentalt handikappad, ser ut som ett inavel och beter sig därefter. En standard vänsteranhängare med andra ord:

http://i56.tinypic.com/27x1qja.jpg

^För oss utan facebook^

Är han inte rätt lik Timmy i south park?

http://1.bp.blogspot.com/_kx5e3Gvgzp...ickerTimmy.jpg
Citera
2011-09-08, 02:12
Medlem
Haha herregud, hur fan ser han ut?
Citera
2011-09-08, 09:27
Medlem
phZss avatar
Vet ärligt talat inte varför folk försöker diskutera med det här stolpskottet. Det är inte direkt så att såna här människor kommer erkänna sig besegrade (läs: dumma jävlar).
Citera
2011-09-08, 10:04
Medlem
Lillknoddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-HP
hoppas han blir mobbad livet ut

Det lär han nog bli, men seriöst, det måste ju vara något fel på honom va? Hur kan man vara så idiotisk att man står för yttrandefrihet och demokrati men fortfarande anser att andra partier inte ska få ha sin plats! Det är nästan mer läskigt om han inte har något seriöst fel i hjärnan, skulle dock inte förvåna mig eftersom man sett liknande tendenser bland andra
Citera
2011-09-08, 12:02
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMate
Är han verkligen efterbliven? Visst fan beter han sig som ett riktigt mongo men jag menar efterbliven "på riktigt", alltså nån diagnos typ. Han verkar ju bara vara en vanlig vänstersnubbe

Nä det vettefan, men han ser ut som Timmy i south park.
Citera
2011-09-08, 12:28
Medlem
Nej han verkar inte vara så väldigt klyftig.

Men inte är det bättre att gå till personangrepp och göra grova generaliseringar om diverse partiers anhängare.

Börjar bli förbenat trött på all den ilska och dumhet som lämpas över på den andra sidan stängslet hela tiden.

Samma användare som i en tråd propagerar mot känsloargument och argument utan rejäl grund kan i andra trådar skriva om hur judarna tar över världen baserat på någon sorts saga.

Förstår ni inte att det inte spelar någon roll vilket parti eller vilka grundåsikter en människa har? De är troligen lika korkade eller intelligenta som dina egna. Det är bara flockbeteende och inskolning från någon/något som skiljer de flesta från de flesta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in