• 4
  • 5
2012-02-02, 19:06
Medlem
kozzzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
har samma problem med en av katterna, den ska alltid slicka mig på kulorna.

Haha aj va fan, har spräckt läpparna och det är inte meningen att jag ska skratta. Skithuvud..
Citera
2012-02-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Jag känner en tjej som har en hund som är minst sagt skum. När hon har sex med någon, t.ex. mig, så börjar den skälla om man har den instängd i ett annat rum. Om hunden har tillgång till rummet man är i så kommer den på en gång och försöker göra saker som att slicka min tjej mellan benen eller att försöka bita mig.

Vad är det för fel på hunden? Hur tränar man bort det?
Här skulle jag börja oroa mig för vad hon & hunden gör när de är ensamma.
Citera
2012-02-03, 00:10
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag känner en tjej som har en hund som är minst sagt skum. När hon har sex med någon, t.ex. mig, så börjar den skälla om man har den instängd i ett annat rum. Om hunden har tillgång till rummet man är i så kommer den på en gång och försöker göra saker som att slicka min tjej mellan benen eller att försöka bita mig.

Det gör man inte - man säger till hunden att den inte är önskvärd och förvisar den ut ur rummet, visar den nosen där igen så får den bok, sko, lampa, eller vad som helst farande efter sig med husse/matte i hasorna .. så den inte vågar sig in igen....

... med andra ord ...

Vad är det för jävla trams.
Citera
2012-02-03, 00:13
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Här skulle jag börja oroa mig för vad hon & hunden gör när de är ensamma.
Här skulle jag oroa mig för din fantasi och din grad av svartsjuka ... om du misstänker en hund, vad händer då om en vän kommer på fika eller skojar på fel sätt?
Citera
2012-02-03, 13:40
Medlem
Lirkan25s avatar
Hahahaha....den var fin!

Har aldrig hört om maken,

Själv hade min tjej för två år sedan en ful jävla Pekingese som glodde på när vi gjorde det. Men detta var unikt!
Citera
2012-02-03, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Här skulle jag oroa mig för din fantasi och din grad av svartsjuka ... om du misstänker en hund, vad händer då om en vän kommer på fika eller skojar på fel sätt?
Vet inte hur dina vänner gör, men mina vänner slickar mig inte mellan benen.
Citera
2012-02-12, 16:06
Medlem
Citat:

Som tidigare nämnts så tror hunden bara att du skadar henne. Det är känt att hundar som är signalkänsliga/ har stark flockkänsla ofta vill skydda och ha ordning på sin flock. Hundar förstår inte att när vi kramar/pussas/har sex är det inget som skadar någon av parterna. Jag hade det problemet med när jag hade min hund i samma rum (bodde i en etta och kände inte för att stänga in hunden i badrummet) och jag och min pojkvän hade sex. Han gnällde, skällde, kraffsade på golvet, pep osv. Men jag sa åt honom att gå och lägga sig, det hjälpte inte. Tillslut valde jag att ignorera honom och när vi var "klara" och min hund var lugn fick han komma in till oss (vi hade galler så han kunde inte nå oss eller sängen) och så var det med det. Han lärde sig snabbt att inget ont hände men det kan fortfarande hända att han hoppar upp i sängen för att kolla efteråt och sitter vid mig och stirrar lite småsurt på min pojkvän, men han gör inget. Har man ett starkt band med sin hund och hunden dessutom är van att ha matte för sig själv är nog detta något som lätt uppkommer. Ignorera och försök att avdramatisera så gott det går!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in