• 1
  • 2
2011-09-07, 02:52
Medlem
VVCs avatar
Sökte runt lite men hitta inget speciellt angående detta ämnet.

Såhär går det till, vi skriver olika substanser vi VET hur man kommer över avtändningen så att vi kan dela med oss till andra våra knep.
Jag börjar.

Alkohol: Drick vatten regelbundet men inte för ofta (Köp även Vitamin dryck, inte powerking fast sån där vitaminwell) Innan du lägger dig så dricker du massa vatten o pissar, sen dricker du ännu mer som du somnar med i dig sen pissar du på morgonen.

4-FMA: Detta är amfetamin liknande substans och man får en pytteliten avtändning, men den är lite jobbig (inte psykiskt) så för att slippa det så ät två frukt, ett stort glas saft med lite salt och socker i. Sen drick 3 glas vatten och pissa ofta!

Cannabis: Powerking på morgonen :P
Citera
2011-09-07, 02:59
Medlem
porterpottys avatar
benso - du vaknar och trycker i dig mer benso.
Citera
2011-09-07, 03:43
Bannlyst
Alkohol:
En återställare.
Citera
2011-09-07, 03:55
Medlem
VVCs avatar
Men jag menar att ni skriver drogens namn sen efter det vad som brukar fungera för er så man kan kolla varandras tips!
Citera
2011-09-07, 04:37
Medlem
downies avatar
Vatten: Vatten
Citera
2011-09-07, 08:27
Medlem
MDMA: drick en stor del vatten, och æt massor av mat. Sen lever man som en kung.
Citera
2011-09-07, 09:21
Medlem
Kratom: Det blir ingen avtändning.
Citera
2014-07-11, 20:21
Medlem
Crystalices avatar
Bumpar tråden lite... någon som har tips till a-php? (MDPV liknande rus).. man mår så kasst efteråt så man inte vet vart man ska ta vägen. Man är inte lika taggad på att fylla på mer häller när man har sin AT och det gör själva AT'n mycket värre!

Amfetamin-lik avtändning.
Citera
2014-07-11, 20:55
Medlem
twisterellas avatar
Alkohol: Postafen. Tog en innan jag började dricka och en på natten innan jag somnade senast jag var på krogen, var inte ett dugg bakis dagen efter.
Citera
2014-07-12, 21:37
Medlem
siddyslickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystalice
Bumpar tråden lite... någon som har tips till a-php? (MDPV liknande rus).. man mår så kasst efteråt så man inte vet vart man ska ta vägen. Man är inte lika taggad på att fylla på mer häller när man har sin AT och det gör själva AT'n mycket värre!

Benso, mat, vatten och cannabis brukar funka rätt så hyffsat när man har tjack-AT iallafall
Citera
2014-07-13, 00:31
Medlem
Spice.
Rök cannabis, hjälper jag svär!
Citera
2014-07-13, 13:37
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystalice

Drick MYCKET vatten, känns som denna är mer vätskedrivande än vanligt tjack. Försök att äta yogurt och fil om du inte får i dig nått annat. Ta en vätskeersättare, sen rök en spliff så försvinner illamåendet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in