Citat:
Ursprungligen postat av toepk
Ni är inget
Ni existerar inte ens
Ni är endast fantasifoster i historian om mig.
Nu vet ni att jag vet, så ni kan lika gärna spilla allt ni vet
Varför är jag här? är det ett straff? en prövning?
och vad är vägen ut? att dö?
Att beblanda mig med fantasifoster livet ut kan inte vara syftet, det måste finnas något annat bakom denna verklighetsfasad.
hjälp mig att hitta vägen ut!
Jag kommer säkert bli avslutad och raderad när jag säger detta men...du är i en hyperavancerad virtuell värld just nu. Du är ständigt under spaning och allt du gör registreras. Dock har den värld du tror att du lever i funnits, men denna virtuella värld har enbart DIG i syfte, dig och ditt beteende. Var inte rädd, det finns tusentals sådana här världar med andra människor, allt är del av ett socialt/psykologiskt experiment för att skapa den perfekta människan, Project Übermensch. Dina handlingar du begår, dina känslor du får och din genuppsättning, processas som rå data för att sedan kunna bidra till att man kan framhäva de samhällsnyttiga sidorna hos dig, och radera de samhällsvådliga.
Ett antal historieforskare har begärt att experimentet skall utspela sig under 1900-2000 talet, då forskarnas kunskaper är limiterade om denna epok.
Det här experimentet ställde du själv upp på, du reste ifrån månen till planeten ZOG 15 där detta topphemliga experiment utförs.
En varning, du läste inte det finstilta... när projektet är klart så blir du raderad från denna virtuella värld på ett synnerligen grymt sätt, akta dig för vargliknande skepnader och om du ser en så... hoppa, det är mindre smärtsamt.