2011-09-06, 22:56
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
--- Tänker spontant på Omen filmerna om ni sett de när jag ser läraren i fråga. Hon påminner ruskigt mycket om Damien.
---

Du kanske har förklaringen i din egen text. Sen är det bara fantasin som sätter gränsen...

Öppet sinne.
Citera
2011-09-06, 23:14
Medlem
Citat:
Jag har ingen psykisk sjukdom
Vad är det som gör att du är så övertygad om detta? Bara för att man inte fått en diagnos är man inte frisk.
Citera
2011-09-06, 23:52
Medlem
dgnrrds avatar
Ta med dig en vattenflaska till kyrkan, häll upp lite i dopfunten å sen tappa upp det på flaskan igen, sen ger du henne att dricka å se om hon stryker med. Vigvatten ska vara the shit mot satan! Skämt åsido..

wtf?
Citera
2011-09-07, 00:01
Medlem
skunkjobbs avatar
Nej din lärare är inte satan, satans avkomma eller någonting i den stilen. Hur vet jag det? Jo, för satan och hans avkomma finns inte utan är sagofigurer påhittade av gamla gubbar för att få makt över folket genom rädsla. Du borde uppsöka en skallverkstad och få din hjärna lagad. Jag hör tydligt på skramlet att det är något som inte sitter fastskruvat som det ska.
Citera
2011-09-07, 00:35
Medlem
Ett tips: kolla om hon har ett födelsemärke på sig som ser ut som 666. Då är det ett garanterat tecken på att hon är Antikrist.
Citera
2011-09-07, 01:11
Medlem
Graspars avatar
Du är inte psykiskt sjuk, du trollar inte, du tror att din lärare är antikrist och försöker dra ner dig i helvetet.
Välj två påståenden.
Citera
2011-09-07, 01:35
Medlem
Citat:
Asså förutom det jag skriver ovan så hörde jag henne tala om djävulen förra veckan om att han var en fallen ängel och sådant hon pratade med en annan elev om saker man redan vet men hon pratade med en enorm inlevelse. Läskigt!

Så hon berättade en historia som finns skrivet i Bibeln för en annan, och det med inlevelse, och du tycker det är läskigt? Tror som någon sa innan: Hur vet du att du inte är psykisisk ostabil?

Psykiska människor brukar ju säga att de inte är psykiska, såsom alkoholister brukar säga att de inte är alkisar ...

Om inlevelsen av en historia som finns skriven i Bibeln gör henne till Antikrist, då är du rent av galen, eller troll ...vilket som så finns det psykologer, kuratorn och olika organisationer man kan kontakta för att få hjälp med hjärnan.
Citera
2011-09-07, 01:50
Medlem
magic0s avatar
Jag har några förslag.

Nästa gång du är i klassen se till att ha med något du kan spela in med,
be sen någon i klassen som du litar på att göra samma sak så att ni har fler kopior.
Be läraren prata om gud, änglar och himlen.
Invänta på reaktion och håll masken.

Posta sedan länk på videon här i forumet och låt experterna titta på det.
Citera
2011-09-07, 15:25
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessHorseman
Googla på namnet är en bra början
Kolla om läraren har Facebook. Man brukar kunna få ut en del därifrån ifall personen i fråga har en relativt öppen profil (kolla efter suspekta gilla-markeringar, etc.)
Ett annat alternativ är ju att fråga läraren rakt ut om h*n är satanist

Håll oss uppdaterade med hur det går

Självklart
Citera
2011-09-07, 17:49
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Hon har en massa bilder på en läskig svart katt runt 100 st på facebook bara det...
Citera
2011-09-07, 17:50
Medlem
Blåbärskungens avatar
Ligg med henne. Det är mitt råd.
Citera
2011-09-07, 17:56
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Ligg med henne. Det är mitt råd.

Hehe med Antikrist knappast eller tänkte du att jag skule få mer ledtrådar på det sättet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in