Jo nu är det så hör och häpna att jag tror att Antikrist själv jobbar på skolan och för er som inte vet vem Antikrist är så är det Satans avkomma. Nu är det så här att jag går i en gymnasieskola i STHLM där denna lärare oturligen behagar jobba och när jag så mycket som tittar på henne så känner jag som om hon försöker dra ner mig i helvetet! Detta är förjävligt och försökt komma över känslan men det går bara inte!
Hon verkar granska mig och på något sätt försöka komma in i mitt huvud på vilket sätt vet jag ej men det är djupt olustigt flera av mina klasskamrater har rapporterat samma obehag med samma lärare.
Nu till frågan ni alla undrar: Är killen knäpp? Svaret är nej: Jag har ingen psykisk sjukdom knarkar och driker ej samt har känt något sådant här tidigare. Tänker spontant på Omen filmerna om ni sett de när jag ser läraren i fråga. Hon påminner ruskigt mycket om Damien.
Så nu vill jag ha tips för hur jag ska agera samt försöka klura ut vad detta egentligen handlar om.
Förstår om ni tycker hela tråden verkar psyk men det är som det är och jag har inga övriga avesioner mot läraren i fråga så omdömet är ej påverkat.