2011-09-06, 21:11
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Jo nu är det så hör och häpna att jag tror att Antikrist själv jobbar på skolan och för er som inte vet vem Antikrist är så är det Satans avkomma. Nu är det så här att jag går i en gymnasieskola i STHLM där denna lärare oturligen behagar jobba och när jag så mycket som tittar på henne så känner jag som om hon försöker dra ner mig i helvetet! Detta är förjävligt och försökt komma över känslan men det går bara inte!

Hon verkar granska mig och på något sätt försöka komma in i mitt huvud på vilket sätt vet jag ej men det är djupt olustigt flera av mina klasskamrater har rapporterat samma obehag med samma lärare.

Nu till frågan ni alla undrar: Är killen knäpp? Svaret är nej: Jag har ingen psykisk sjukdom knarkar och driker ej samt har känt något sådant här tidigare. Tänker spontant på Omen filmerna om ni sett de när jag ser läraren i fråga. Hon påminner ruskigt mycket om Damien.

Så nu vill jag ha tips för hur jag ska agera samt försöka klura ut vad detta egentligen handlar om.

Förstår om ni tycker hela tråden verkar psyk men det är som det är och jag har inga övriga avesioner mot läraren i fråga så omdömet är ej påverkat.
Citera
2011-09-06, 21:16
Medlem
Googla på hennes namn och kolla upp om hon ligger i nåt satanistregister nånstans.
Annars tycker jag du ska gå till gymnasierektorn och dra historian, kanske att hon/han personligen tar detta på allvar?
Senast redigerad av mythos97 2011-09-06 kl. 21:17. Anledning: redigering av text
Citera
2011-09-06, 21:18
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mythos97
Googla på hennes namn och kolla upp om hon ligger i nåt satanistregister nånstans.
Annars tycker jag du ska gå till gymnasierektorn och dra historian, kanske att hon/han personligen tar detta på allvar?

hehe då blir jag nog remitterad till närmsta dårhus men ska kolla internet bra tips!:
Citera
2011-09-06, 21:20
Medlem
BillTheButchers avatar
Bär ett krucifix i skolan och se hur hon reagerar.
Citera
2011-09-06, 21:25
Medlem
blowns avatar
Jag dömer absolut inte, jag påpekar bara det uppenbara:

Hur vet du att du inte lider av psykologiska vanföreställningar? Ingen psyksjuk tror ju att de lider av en sjukdom.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3052&artikel=4119504

Den där killen tror inte heller att han lider av vanföreställningar.
Citera
2011-09-06, 21:27
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillTheButcher
Bär ett krucifix i skolan och se hur hon reagerar.

Bra tips!
Citera
2011-09-06, 21:27
Medlem
qubecs avatar
Du får gärna utveckla lite mer, vad läraren gör och hur?
Citera
2011-09-06, 21:32
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qubec
Du får gärna utveckla lite mer, vad läraren gör och hur?

Asså förutom det jag skriver ovan så hörde jag henne tala om djävulen förra veckan om att han var en fallen ängel och sådant hon pratade med en annan elev om saker man redan vet men hon pratade med en enorm inlevelse. Läskigt!
Citera
2011-09-06, 21:56
Medlem
ojskis avatar
Om du inte känner dig bekväm med henne så ta upp det med rektorn.
Citera
2011-09-06, 21:59
Medlem
Litenklens avatar
Eller så tar TS kontakt med skolpsykologen å får prata av sig lite......
Citera
2011-09-06, 22:09
Medlem
Googla på namnet är en bra början
Kolla om läraren har Facebook. Man brukar kunna få ut en del därifrån ifall personen i fråga har en relativt öppen profil (kolla efter suspekta gilla-markeringar, etc.)
Ett annat alternativ är ju att fråga läraren rakt ut om h*n är satanist

Håll oss uppdaterade med hur det går
Citera
2011-09-06, 22:25
Medlem
MightyAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Asså förutom det jag skriver ovan så hörde jag henne tala om djävulen förra veckan om att han var en fallen ängel och sådant hon pratade med en annan elev om saker man redan vet men hon pratade med en enorm inlevelse. Läskigt!

Ja men Lucifer är ju en fallen ängel enligt historien. Mikael kastade ut honom! Och nej, jag är inte din lärare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in