Anti-epileptikum, går ej att flumma på. Släng bort!
Hehe.. Det va inte det jag frågade.. Jag undrar om det är Anti depp tabletter? "Epileptikum" Är det epilepsi tabletter då eller? Läste lite på fass..@ FASS.se > Prevention av depressiva episoder
Frågan är.. Blir man på bättre humör om man poppar i sig en sån`?
Tveksamt.
Har dem som humörstabiliserande samt anti-ep-medicin. Äter man 100-200mg utan att ha trappat upp dem kan man må rätt konstigt och få ep-anfall. Kul om du får gå omkring med världens ryggvärk i någon dag...
Biverkningarna är inte nådiga under upptrappningen.
Lyckopiller finns inte riktigt. Det närmaste du hittar är Ecstasy...
vafan, av en tablett?
nej. inget fungerar så.
de är dessutom receptbelagda och för människor med bipolär-sjukdom.
du har ingångsdoser och blabla det tar ett tag innan full verkan osv. man måste till läkare för utredning o blabla.
är du på nivån att du känner att "du kan ta en och bara köra!" så är du inte ens deprimerad. börja äta bra, motionera, skriva, whatever. men är du deprimerad känner du inte så. det finns receptfria tabletter på apoteket. kolla det istället.
vafan, av en tablett?
nej. inget fungerar så.
de är dessutom receptbelagda och för människor med bipolär-sjukdom.
du har ingångsdoser och blabla det tar ett tag innan full verkan osv. man måste till läkare för utredning o blabla.
är du på nivån att du känner att "du kan ta en och bara köra!" så är du inte ens deprimerad. börja äta bra, motionera, skriva, whatever. men är du deprimerad känner du inte så. det finns receptfria tabletter på apoteket. kolla det istället.
Vad menar du med receptfria tabletter på apoteket ? Finns väl inget receptfritt som är antidepressivt ? Eller menade du att ts lika gärna kan ta en alvedon ? x) I så fall håller jag med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!