2011-09-05, 23:20
Bannlyst
Hola!

jag tänkte eventuellt köpa en stock med Oden's 59 Extreme, på en sida på nätet.

den har en nikotin halt på 22mg/g, tänk på att en vanlig general portion har 8 mg/g.vågar man testa
Citera
2011-09-05, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceTruckKiller01
Hola!

jag tänkte eventuellt köpa en stock med Oden's 59 Extreme, på en sida på nätet.

den har en nikotin halt på 22mg/g, tänk på att en vanlig general portion har 8 mg/g.vågar man testa

Helt värdelös om man jämför med vanlig svensk standardsnus. Man måste ha jävligt liten kuk för att behöva Oden under läppen.
Citera
2011-09-06, 15:40
Medlem
Ko.i.kukens avatar
har inte smakat det men tycker det är efterblivet att ha ett snus som är på 22 mg/g
Citera
2011-09-06, 16:15
Medlem
auto607989s avatar
Låter som en alldeles utmärkt idé om man känner att beroendet av nikotin inte satt riktigt fäste.
Och impa på polarna i plugget typ, kolla mig jag har starkaste snusen.

mvh
Citera
2011-09-06, 18:10
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Låter som en alldeles utmärkt idé om man känner att beroendet av nikotin inte satt riktigt fäste.
Och impa på polarna i plugget typ, kolla mig jag har starkaste snusen.

mvh

det kunde man göra när man gick i 7an
Citera
2011-09-07, 12:58
Medlem
Xalterads avatar
Jag har smakat den och tycker den är helt okej smakmässigt, lite klen i smaken bara.
Tack vare det höga nikotin innehållet så svider det skönt under läppen!
Citera
2011-09-07, 19:28
Medlem
Stormorfars avatar
Ovärt att köpa portion med extra nikotin. Fan när jag gick över till lös så snusar jag 3g snusar allt som oftast och man blir ännu mer beroende. Det har gått så långt att jag bara kör portion när jag sover Men då är ju lös 10x godare än portion också, så därför är det värt att byta

Men jag tror inte att jag skulle känna något ens med dubbla påsar med 22mg/st. Har du snusat ett tag tror jag inte direkt att du får nikokick, ta en cigg istället. Det brukar faktiskt funka trots att man snusar och tvärt om ifall en rökare tar en snus.
Citera
2014-09-13, 10:06
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Ovärt att köpa portion med extra nikotin. Fan när jag gick över till lös så snusar jag 3g snusar allt som oftast och man blir ännu mer beroende. Det har gått så långt att jag bara kör portion när jag sover Men då är ju lös 10x godare än portion också, så därför är det värt att byta

Men jag tror inte att jag skulle känna något ens med dubbla påsar med 22mg/st. Har du snusat ett tag tror jag inte direkt att du får nikokick, ta en cigg istället. Det brukar faktiskt funka trots att man snusar och tvärt om ifall en rökare tar en snus.
Måste bara bumpa här. Snälla du. Kan vi inte träffas irl, så jag får se hur oberörd du är med 2 påsar oden's extreme under läppen?
Citera
2014-09-13, 10:46
Medlem
D1kk3Ns avatar
Snusar 3 prillor Odens Extreme åt gången, jag är alltså coolast på skolgården.

Nä, men på riktigt, ja jag snusar Odens extreme, 2-3 prillor åt gången, kan bli 4 om nikotinsuget verkligen kickar in.

Anledning är helt enkelt jakten på nikotinet, det har gått så långt nu att en prilla "vanlig" snus tex general inte stillar nikotinsuget.

Odens Extreme lös är förövrigt det mest avskyvärda snuset som någonsin tillverkats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in