• 1
  • 2
2011-09-05, 17:06
Medlem
Har kommit över nakenbilder över en anställd på den skola jag går på.
Nästan alla på hela skolan har sett bilderna men tror inte personen i fråga vet om det.
Bilderna finns utlagda på nätet så de blir rätt svårt för henne att ta bort dem.
Vad tycker ni att jag borde göra? Ska jag utpressa henne på pengar eller annat eller borde jag bara låta de va?
Citera
2011-09-05, 17:09
Medlem
Du börjar med att länka dom. Är det på en blogg kan ju personen ifråga själv till och med laddat upp dom. Hur har du tänkt angående utpressning om du har tänkt överhuvudtaget? Vad ska du hota med att göra? Bilderna är ju redan spridda. Finns ju inte så mkt som kan hända. Hota med att visa rektorn kan alla göra och då tappar utpressning sin kraft, det måste vara något som bara du kan göra pga en speciell anledning.
Citera
2011-09-05, 17:13
Medlem
Autocratss avatar
1. Du länkar. 2. Du utpressar INTE. Då är det nämligen du som kommer att åka för det när någon ser att bilderna är uppe.
Citera
2011-09-05, 17:13
Medlem
Klart som fan du inte ska utpressa en medmänniska.
Citera
2011-09-05, 17:15
Medlem
HejAntons avatar
Som sagt, ska du utpressa så kommer du åka dit för det. Ligg lågt tills vidare, sprida bilden kan du ju alltid göra, eller runka till bilderna. Vad du än finner roande.
Citera
2011-09-05, 17:19
Medlem
King Pins avatar
Länka i stället för helvete!
Citera
2011-09-05, 17:19
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubblerainbowomg
Har kommit över nakenbilder över en anställd på den skola jag går på.
Nästan alla på hela skolan har sett bilderna men tror inte personen i fråga vet om det.
Bilderna finns utlagda på nätet så de blir rätt svårt för henne att ta bort dem.
Vad tycker ni att jag borde göra? Ska jag utpressa henne på pengar eller annat eller borde jag bara låta de va?
Och vad skulle din utpressning ha för syfte? Det brukar ju finnas en vinst s.a.s. - "jag tar bort bilderna om jag får ett flak folköl". Men här finns inte den vinsten...
Citera
2011-09-05, 17:38
Medlem
ikaros2008s avatar
Vad är det du inte begriper? Länka till oss andra tvångsonanister....
Citera
2011-09-05, 17:38
Bannlyst
Är det en lärare så fixa bättre betyg, ser hon bra ut så vet du vad du ska göra
Citera
2011-09-05, 17:46
Medlem
Länka bilder för fan. KOM IGEN NU!!!
Citera
2011-09-05, 17:46
Bannlyst
Jag har inte runkat på över 48 timmar.
Citera
2011-09-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson92
Länka bilder för fan. KOM IGEN NU!!!
Jaja här kommer de.
Hon är inte mycket ha (tycker i alla fall inte jag) men.
http://blolz.com/34615 ni kan bläddra fram och tillbaka så kommer de lite fler bilder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in