Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-05, 15:08
Medlem
Hejsan är sugen på att köpa någon av dom men vet inte vilken?

Jag ska ha telefonen till vardagliga saker,men gillar inte att spela, vilket får mig att fundera på hur mycket ram/processor som är nödvändigt?
Vill att den ska flyta bra på, vara hyfsat "framtidssäker" (uppdateringar, ha custom roms), vara smidigt att sms:a med osv..
Tycker att det skulle vara skönt med tangentbord men eftersom att samsungen har en skärm på 4,3 tum så kanske knapparna/bokstäverna blir så pass stora att det blir lätt att skriva ändå?
Hur står sig annars samsung galaxy s (ettan) gentemot dessa två?
Priset spelar ingen roll, men behöver samtidigt inte det nyaste/dyraste mobilen av de jag nämner. Så är skillnaden markant mellan SGS 1&2 så duger helt klart ettan.
Citera
2011-09-05, 22:11
Medlem
Galaxy S är ju ett granska bra mobil som nu säljs för under 3000. Att skaffa Galaxy S II om du inte ska använda det till spel eller mer tynga appar så är GS2 helt önödigt för dig. Ska finnas flera olika romar till Galaxy S bland annat CM nåt som jag verkligen rekommenderar. Tycker efter egna erfarenheter att det är bättre att skriva med touchskärmen än tangentbordet. Så satsa på en Galaxy S.
Citera
2011-09-12, 19:06
Medlem
Okej tack så mycket,

Men alla talar ju om att Htc är så bra och flyter på bra trots man har massa på den.
Tror du Samsungen flyter på lika bra, hade en samsung förut som vart seg när jag hade mycket på den.
Citera
2011-09-13, 11:47
Medlem
Ärlig talat så är det i teorin bättre på samsung. HTC Sense må få det flyta bra men tar bara extra plats och ram-minne.
Citera
2011-09-13, 16:17
Medlem
Okej, tack för alla svar, får se vilken jag tar, ska in och klämma o känna lite först!
Citera
2011-10-15, 15:39
Medlem
Vart samsungen och är sjukt nöjd med den! rekomenderar starkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här