• 3
  • 4
2011-09-11, 22:05
Medlem
Riktigt bra gala! Synd att Roger Gracie såg så obekväm ut, stel och osäker. KO låg hela tiden som sagt i luften. Trodde inte att fighten mellan Silva och Cormier skulle bli som den blev. Finalen kommer bli intressant att se! Synd bara att det är en ganska lång tid kvar tills dess.
Citera
2011-09-11, 22:17
Medlem
HC-Skins avatar
Börjar vara riktigt less på dessa JJ killar helt utan striking eller hyffsade takedowns som blir hypade. Kommer en Bjj världsmästare titt som tätt och och subbar några lik men direkt dom möter en hygglig brottare blir dom KTFO.
Citera
2011-09-11, 22:56
Medlem
HC-Skins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC-Skin
Börjar vara riktigt less på dessa JJ killar helt utan striking eller hyffsade takedowns som blir hypade. Kommer en Bjj världsmästare titt som tätt och och subbar några lik men direkt dom möter en hygglig brottare blir dom KTFO.

Trodde aldrig Jacare skulle förlora mot Rockhold vilket kostade mig vinsten på en femling och min safe dubbling(King Mo och Jacare, Tvekade mellan Souza och Cormier men fegade och fick bettala priset).

Barnett såg lika obekväm ut i standupen som vanligt men han visade även sitt grymma top game som vanligt. Cormier kommer nog att vinna finalen tyvärr då jag alltid gillat Josh men ser inte hur han skulle kunna subba DC från ryggen eller hammna på top.
Citera
2011-09-11, 23:16
Medlem
Moffegrevs avatar
Fan vilka upsets som har skett i den här turneringen. Aldrig hade man trott att Fedor och Overreem skulle vara ute, och att finalen skulle stå mellan Cormier och Barnett.
Citera
2011-09-12, 06:02
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Fan vilka upsets som har skett i den här turneringen. Aldrig hade man trott att Fedor och Overreem skulle vara ute, och att finalen skulle stå mellan Cormier och Barnett.

Barnett var väl rätt så favorittippad att komma till final, han var väl favoriten på "sin" sida. Cormier är en skräll däremot, en reserv som kommer in och levererar på det viset är alltid skoj att se.
Citera
2011-09-12, 15:10
Medlem
Kebabsugers avatar
bigfoot har alltid varit en "nolla", att han spankade lilla fedor så lätt va pga sin storlek.

barnett var hela tiden en favorit ju, men cormier, även om han är värdig att fightas med dom så tycker jag det är fel att han fick komma in i en semi final...

babyfaced assassin bytte till war master ??? wtf lol
haft samma nick i jag vet inte hur många år och sedan byter han till något patetiskt som war master ??
skall han börja med amerikansk wrestling, joina wwf eller nått :P
Citera
2011-09-12, 15:51
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
bigfoot har alltid varit en "nolla", att han spankade lilla fedor så lätt va pga sin storlek.

barnett var hela tiden en favorit ju, men cormier, även om han är värdig att fightas med dom så tycker jag det är fel att han fick komma in i en semi final...
Exakt, Bigfoot imponerande inte direkt mot Mike Kyle i första ronden, inte heller mot Arlovski.

Citat:
haft samma nick i jag vet inte hur många år och sedan byter han till något patetiskt som war master ??
Haha, håller med om att det är ett riktigt uselt nick. Tycker att Babyfaced assassin passar än idag, han har mycket babyhull och ser "snäll" ut kontra t.ex. Jeff Monson.

Han har dock hållit på med fejkwrestling i ett par år.
Citera
2011-09-12, 16:00
Medlem
blodpalts avatar
Citat:

WARMASTER är ju asfett! Josh Barnett är ju urtypen av fighter som är tar allt på för stort allvar och drar in showwrestlingen på gott och ont till ringen. Typ som Tito och Shamrock och de gamla gnetarna.

Minns bara hans gamla uttalande om att han ville gå en match till döden i ringen?

edit: Hittade länk http://www.cagepotato.com/josh-barne...husiastically/
Citera
2011-09-12, 20:48
Medlem
BePatients avatar
Grymma, underhållande fajter, som alltid med Strikeforce. Temamusiken är mycket bättre än UFC:s också. Fan vad jag kommer sakna dem när de är borta.
Citera
2011-09-12, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Grymma, underhållande fajter, som alltid med Strikeforce. Temamusiken är mycket bättre än UFC:s också. Fan vad jag kommer sakna dem när de är borta.

Haha snacka om "overstatement". Strikeforce har knappast levererat i år. Har varit många sömnpiller till galor. Det enda som hållit ihop det hela har varit lyckade main events.
Citera
2011-09-12, 22:50
Medlem
HC-Skins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient

Semi-usel produktion som vanligt också. Tycker folk överdriver kvaliten på SF galorna även om dom bruka vara underhållande. Kommer att sakna SF också men inte ens hälften så mycket som jag saknaar WEC och Pride.
Citera
2011-09-13, 19:53
Medlem
Fennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC-Skin
Semi-usel produktion som vanligt också. Tycker folk överdriver kvaliten på SF galorna även om dom bruka vara underhållande. Kommer att sakna SF också men inte ens hälften så mycket som jag saknaar WEC och Pride.
WEC och Pride var äkta underhållning det. SF levererar ibland men att ens jämföra SF med dessa är ju hädelse.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in