• 1
  • 2
2011-09-05, 14:09
Medlem
mmas avatar
http://www.mmamania.com/2011/9/4/240...ws-him-to-be-a

Barnett peppar upp lite inför drabbningen =)

Citat:
MAIN CARD (Showtime)

Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov (heavyweight grand prix semifinal)
Daniel Cormier vs. Antonio Silva (heavyweight grand prix semifinal)
Champ Ronaldo Souza vs. Luke Rockhold (for middleweight title)
Roger Gracie vs. Muhammed "King Mo" Lawal
Maximo Blanco vs. Pat Healy

PRELIMINARY CARD (HDNet)

Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de Lima
Rafael "Feijao" Cavalcante vs. Yoel Romero
Jordan Mein vs. Evangelista "Cyborg" Santos
Alexis Davis vs. Amanda Nunes
Chris Mierzwiak vs. Dominique Steele

Vore grymt om Cormier skulle vinna verkligen. Kul också med comeback för King Mo!
Citera
2011-09-05, 14:11
Medlem
JamalKamals avatar
Personligen så hoppas jag på Kharitonov. Hur många gånger har Barnett åkt fast för doping? Tre gånger!

Han är visserligen en grym fajter men jag önskar honom ingen lycka mot Kharitonov.
Citera
2011-09-05, 14:17
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Personligen så hoppas jag på Kharitonov. Hur många gånger har Barnett åkt fast för doping? Tre gånger!

Han är visserligen en grym fajter men jag önskar honom ingen lycka mot Kharitonov.

Jag gillar Kharitonov också, sen han fullständigt slog sönder kroppen på ninja i pride.
Citera
2011-09-05, 14:22
Medlem
No_fears avatar
När Overeem försvann så tappade jag gnistan för denna turnering men ska faktiskt bli intressant att se Barnett och Kharnitonov, kan bli ett riktigt krig av det hela, även Cormier vs Silva kan bli en intressant fight, ska bli skoj att se om Cormier är nåt att hänga i granen nu när han ska få slåss mot nån som är bra.

Känns lite underligt att Feijao är på undercardet och King Mo på main card jaja King Mo har väl en roligare personlighet.
Citera
2011-09-05, 14:26
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag gillar Kharitonov också, sen han fullständigt slog sönder kroppen på ninja i pride.
Sannerligen, det var dock verkligen en orättvis match. En mellanviktare mot en tungviktare. Men det går inte att frånta att Kharitonov är en best.

Sedan tror jag att King Mo kommer att besegra Roger Gracie. Det går inte att förneka att Gracie är grym på BJJ men jag tror att King Mo kommer att dominera stående och till slut vinna på TKO.
Citera
2011-09-05, 14:49
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Sannerligen, det var dock verkligen en orättvis match. En mellanviktare mot en tungviktare. Men det går inte att frånta att Kharitonov är en best.

äh jag vet, ninja såg ut som han var sponsrad av McD.. men va fan.. det var grymt snyggt av Kharitonov ändå.
Citera
2011-09-05, 15:27
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
äh jag vet, ninja såg ut som han var sponsrad av McD.. men va fan.. det var grymt snyggt av Kharitonov ändå.
Haha, sant! Den matchen förändrade Ninja för evigt, han har inte varit sig lik sedan dess. Kharitonov tog hans själ.
Citera
2011-09-05, 19:55
Medlem
mmas avatar
http://www.mmamania.com/2011/9/5/240...-healy-preview

Lite preview på blanco vs healy..

En detalj om denna fight.. det är nog fighten med dom coolaste namnen i...smaka på detta bara MAXIMO BLANCO mot PAT HEALY..

fan det blir en bra fight bara på namnen!
Citera
2011-09-05, 20:10
Medlem
lulz123s avatar
Tror rätt starkt på Cormier och känner för att slänga in lite pengar @ 2.580, någon som kan övertyga mig om varför Silva är favorit?
Citera
2011-09-05, 20:40
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Tror rätt starkt på Cormier och känner för att slänga in lite pengar @ 2.580, någon som kan övertyga mig om varför Silva är favorit?

För att han har ungefär 13kg mer muskler och är ett genetiskt monster som slog Fedor, samt att Cormier inte har blivit testad mot hårdare motstånd ännu, men visst, Bigfoot var ruggigt nära att torska mot Mike Kyle.
Citera
2011-09-10, 22:24
Medlem
Vilken kanal går galan och vilken tid exakt? 00.00?
Citera
2011-09-10, 22:48
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
lyssna inte på moffegrev.

bigfoot har väldigt slöa händer medans cormiers boxning börjart anta rätt fina former. Lägg till att cormier utan tvekan har brottningen att plocka ner bigfoot, så känns det som ett solklart bet.

Bigfoot kan vinna genom knock enligt mig. Cormier plockar poängen både på marken och stående.

Kan även tipsa om King mo mot Gracie till 1.7 (själv fick jag honom till 1.9 tidigare). Hur ska gracie vinna? Brottningen har han inte, och stående är det milsvida skillnader enligt mig.

Yoel Romero kommer även krossa Feijao och hans odds är väl strax över 2 tror jag. Kolla upp honom, han är nästa stora grej i viktklassen. Bäst brottning i hela sporten och med vassa händer.

Tacka mig senare.

Kan säga att jag lägger hela min stolthet på spel här. Jag tycker alla ska kapitalisera på dessa 3 guldbets, och senare hylla mig medans ni spenderar pengarna på burger king hela veckan.
Senast redigerad av vivalamexico 2011-09-10 kl. 22:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in