Citat:
Ursprungligen postat av
PJ9
Virtanen pekar på finskt påbrå. Det som sker nu är att PK världen med dess värderingar faller ihop som ett korthus. Soran Ismail är inte svensk bara för han har ett svenskt pass och är folkbokförd i Stockholm. Hans dna är kurd från Iran, detta är det nya Sverige som man öppet kommer prata om. Om det visar sig att han liksom Virtanen är våldtäksman kommer man tala om den iranska kurden som våldtog, INTE den svenska komikern - stor jävla skillnad då det handlar om skillnader i dna och värderingar.
.
Dna duger till släktforskning, viss sjukdomskoll och polisiärt arbete. Inget annat. Miljö betyder allt. Soran är i den meningen helt svensk, en kurlad sen dagis, fostrats till en hen.
Men det sket sig ju, verkar det som.
Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Virtanens mamma är väl svensk? Det är väl Virtanens pappa som påstås vara finsk? Men som bekant är det där med faderskapet alltid bra osäkrare än moderskapet och jag skulle bli förvånad om det finns DNA-bevis. När det gäller värderingar, så är väl Virtanen typisk regimlojal, svensk PK-man, knappast en typisk finsk man?
Edit: Hur som helst, när jag har blivit envåldshärskare över Sverige, så kommer det införas förbud för alla typiska svenska PK-män att bära finskklingande namn. I den mån det längre kommer existera svenska PK-män, vill säga. Det kommer även omfatta de som nu råkar kunna uppvisa härstamning från Finland. Jag vet att det finns finskättade av sämre kvalitet som är födda i Sverige och som har anammat PK-svenskheten.
Du glömmer bort att Finland under en lång tid var en del av Sverige. Finska har pratats inom nuvarande gränser sen dessa kom till. Dvs att Sverige aldrig har har varit ett enbart svensktalande folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Virtanen pratar väl inte ens finska?
Han har utnyttjat sin finska bakgrund förr dock, typ när han pratar om "krigsbarn".
Nope, ingen finska å ändå fick han jobba med Karlavagnen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Jo han kan göra en poäng av detta när så behövs. Han är också då från flera kulturer. Fastän nu den svenska och finska faktiskt är densamma.
Ja, pappan krigsbarn som tidigare sagts i tråden. Det samhälle en människa växer upp i påverkar mer än en sk ras gör.