2004-03-17, 18:41
Bannlyst
att ger virtanen en vinge då och då är något alla som har möjlighet borde göra
Citera
2004-03-18, 14:04
Medlem
Det lär inte ha varit Virtanen som nitade Silver, utan Cyrill Hellman från SvD.

Cyrill var ju som bekant en riktigt kicker som ung och då allmänt fruktad i innerstan.

Virtanen har inte punch nog i nävarna för att göra en fluga förnär. Enda sättet han kan få omkull någon är genom sin bitande andedräkt.

Intressant karriär f ö: Från streetfighter till journalist på fiiiina SvD.
Citera
2004-03-18, 16:36
Medlem
Dregen är rock n Roll, Hardcore Superstar borde se och lära.
Virtanen bör suga på min svettiga strumpa.
Citera
2004-03-19, 17:10
Medlem
"Virtanen har väl aldrig varit någon god representant för annat än mentalt sjuka."

skrattar så att jag kissar på mig.
Citera
2004-03-21, 16:29
Medlem
Musse669s avatar
Jag har träffatr både Fredrik Virtanen och Cyril Hellman och de är schyssta, skarpa killar. Virtanen ska väl inte ha skit för att ett gäng töntar försöker rädda sin spikrakt dalande karriär med att leka Mötley Crue och uppenbarligen ge sig på fel personer. Rätt åt Silver att han nitades.
Citera
2004-03-21, 18:55
Medlem
haha...rätt åt Virtanen, fjolla!
Citera
2004-03-21, 19:09
Medlem
Tycker virtanen verkar grym, han är rolig iaf
Citera
2004-11-30, 17:12
Medlem
Var Fredrik Virtanen ihop med Åsa Jinder?

Kan inte sluta grubbla på det här. Har för mig att Fredrik Virtanen, på den tiden han ännu var ny som praktikant på Aftonbladet, var tillsammans med riksspelmannen Åsa Jinder. Minns svagt en vimmelbild på de två i just Aftonbladet. Tycker av någon anledning att detta i så fall är lustigt. Kan inte någon vara snäll och minnas detta och ge mig rätt?
Citera
2004-12-01, 03:29
Medlem
nollnittons avatar
Jovisst, det stämmer som du säger!
Dom fick tom ett barn ihop! Maxmilian, en fena på dragspel numera!

Eller så har jag ingen aning..
Citera
2004-12-01, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollnitton
Jovisst, det stämmer som du säger!
Dom fick tom ett barn ihop! Maxmilian, en fena på dragspel numera!

Eller så har jag ingen aning..

Munspel.
Citera
2005-05-05, 07:46
Medlem
Den vidunderliga Virtanen-tråden

http://www.aftonbladet.se/slutaroka/blogg/

Vad är det här för kille egentligen? Han ser verkligen ut som ett ollon (medvetet val) och klär sig skabbigt. Sen verkar han syssla med tramsjournalistik. Eller är jag ute och cyklar? Har inte läst mycket av honom, men det är intrycket jag får! Vad sysslar han med för journalistik? Vad gjorde han i NY?
Citera
2005-05-05, 08:01
Medlem
I NY skrev han den sämsta av alla sämsta utrikes-korr-krönikor. "Bara i NY, bara i NY, barn". Det finns en tråd här om det...somewhere on FB.

Som kändis- nöje- schlagerkrönikör är han väl ganska okej, underhållande som det ska vara i kvällspressen. Lite slafs och lite gnäll och lite Tommy Körberg. Kul jag läser ju sånt liksom alla andra här på FB som hatälskar kvällsisarna...

Tyckte att Per Bjurman var mer kunnig som Musikskribent... ser inte till honom nu som USA-korre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in