Jag har träffatr både Fredrik Virtanen och Cyril Hellman och de är schyssta, skarpa killar. Virtanen ska väl inte ha skit för att ett gäng töntar försöker rädda sin spikrakt dalande karriär med att leka Mötley Crue och uppenbarligen ge sig på fel personer. Rätt åt Silver att han nitades.
Kan inte sluta grubbla på det här. Har för mig att Fredrik Virtanen, på den tiden han ännu var ny som praktikant på Aftonbladet, var tillsammans med riksspelmannen Åsa Jinder. Minns svagt en vimmelbild på de två i just Aftonbladet. Tycker av någon anledning att detta i så fall är lustigt. Kan inte någon vara snäll och minnas detta och ge mig rätt?
Vad är det här för kille egentligen? Han ser verkligen ut som ett ollon (medvetet val) och klär sig skabbigt. Sen verkar han syssla med tramsjournalistik. Eller är jag ute och cyklar? Har inte läst mycket av honom, men det är intrycket jag får! Vad sysslar han med för journalistik? Vad gjorde han i NY?
I NY skrev han den sämsta av alla sämsta utrikes-korr-krönikor. "Bara i NY, bara i NY, barn". Det finns en tråd här om det...somewhere on FB.
Som kändis- nöje- schlagerkrönikör är han väl ganska okej, underhållande som det ska vara i kvällspressen. Lite slafs och lite gnäll och lite Tommy Körberg. Kul jag läser ju sånt liksom alla andra här på FB som hatälskar kvällsisarna...
Tyckte att Per Bjurman var mer kunnig som Musikskribent... ser inte till honom nu som USA-korre...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!