Jag plöjde två brudar i en trekant i mina yngre dagar där vi avslutade det hela med att jag skrev lite roliga saker på dom med spritpenna så som:
Kan innehålla spår av fsker, halt underlag och en pil ner mot plasktrakten osv.
Dagen där efter så fick mina föräldrar ett argt samtal av en lärare som hade fått höra av några elever att dom sett dessa fyndigheter i duschen efter deras gymnastik.
Sjukt obehagligt moment i mitt liv när man ska försöka förklara hur dom kom dit för morsan!
Sweet! Du är fan mannen!
Även fast jag är tjej så var det bara klockrent!
Kör på!
Tycker som någon tidigare i tråden, börja fb- stämpla folk! Det skulle vara hur kul som helst!
Just när jag gjorde det tyckte jag det var helt outstanding, och ett prank i världsklass. Nu är jag inte lika säker längre. Hur som helst hade jag något random hondjur hemma i helgen som fick en åktur i sänghalmen. Full som jag var blev jag sugen på att busa lite och när hon däckat fick jag den galna idén att skriva något på henne. Eftersom hon sov på mage tog jag fram en spritpenna och skrev med rätt FETA bokstäver: "JÖRGEN WAS HERE!" i svanken, och och en pil ner på arslet. Idag fick jag ett SMS från en snubbe som frågade om jag hette Jörgen, eller kände någon som hette så. Eftersom jag har kontantkort så det går inte att söka på tex Eniro. Snubben som skickade SMSet avslutade med "/XXX pojkvän". Kollade upp namnet och det är tydligen någon med förtroendeuppdrag inom transport här i trakterna.
Ska tillägga att jag INTE heter Görgen, utan tyckte enbart att det var ett roligt namn att skriva i mitt smått berusade tillstånd.
Har inte svarat på SMSet, och känner nu att mitt prank kanske inte var så lyckat trots allt. Någon som vart med om något liknande och har bra tips?
och hur vet du att det var en snubbe som messade, det kanske var hon?
Edit, ja det var du ju
Senast redigerad av Gertrud1 2011-09-06 kl. 12:53.
Jag plöjde två brudar i en trekant i mina yngre dagar där vi avslutade det hela med att jag skrev lite roliga saker på dom med spritpenna så som:
Kan innehålla spår av fsker, halt underlag och en pil ner mot plasktrakten osv.
Dagen där efter så fick mina föräldrar ett argt samtal av en lärare som hade fått höra av några elever att dom sett dessa fyndigheter i duschen efter deras gymnastik.
Sjukt obehagligt moment i mitt liv när man ska försöka förklara hur dom kom dit för morsan!
Ehh... vilken klass går man i när lärarna lägger sig i vad eleverna har skrivet på kroppen och ringer hem till föräldrarna?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!