Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Just när jag gjorde det tyckte jag det var helt outstanding, och ett prank i världsklass. Nu är jag inte lika säker längre. Hur som helst hade jag något random hondjur hemma i helgen som fick en åktur i sänghalmen. Full som jag var blev jag sugen på att busa lite och när hon däckat fick jag den galna idén att skriva något på henne. Eftersom hon sov på mage tog jag fram en spritpenna och skrev med rätt FETA bokstäver: "JÖRGEN WAS HERE!" i svanken, och och en pil ner på arslet. Idag fick jag ett SMS från en snubbe som frågade om jag hette Jörgen, eller kände någon som hette så. Eftersom jag har kontantkort så det går inte att söka på tex Eniro. Snubben som skickade SMSet avslutade med "/XXX pojkvän". Kollade upp namnet och det är tydligen någon med förtroendeuppdrag inom transport här i trakterna.
Ska tillägga att jag INTE heter Görgen, utan tyckte enbart att det var ett roligt namn att skriva i mitt smått berusade tillstånd.
Har inte svarat på SMSet, och känner nu att mitt prank kanske inte var så lyckat trots allt. Någon som vart med om något liknande och har bra tips?
Helt fullkomligt underbart!
Du har inte gjort något fel överhuvudtaget, möjligtvis har hon det... men de är mellan henne och pojkvän.
Såklart ska du smsa tillbaks om du har kontaktkort, t ex kan du skriva att flickvännen var rätt dålig i säng och önska han lycka till i framtiden.