• 1
  • 2
2011-09-04, 01:58
Medlem
Hallå!

Jag hatar verkligen Helena Trus som jobbar på aftonbladet, och hennes äckliga jävla
"journalist"-polare Tobias Ek som råkar sitta inne med Sveriges största talfel genom tiderna, ni vet, samma snubbe som hon gör alla Idol intervjuer med.
Enda anledningen till att jag skapar denna tråden är för att be er FBare om hjälp att gräva fram skit på dessa två! Dom är bland dom mest välkända och äckliga utav ALLA icke-journalister anställda av Aftonhoran. Må dom dö en för tidig död och förevigt brinna i skärselden

MVH / CD01
Citera
2011-09-04, 02:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazydiamond01
Hallå!

Jag hatar verkligen Helena Trus som jobbar på aftonbladet, och hennes äckliga jävla
"journalist"-polare Tobias Ek som råkar sitta inne med Sveriges största talfel genom tiderna, ni vet, samma snubbe som hon gör alla Idol intervjuer med.
Enda anledningen till att jag skapar denna tråden är för att be er FBare om hjälp att gräva fram skit på dessa två! Dom är bland dom mest välkända och äckliga utav ALLA icke-journalister anställda av Aftonhoran. Må dom dö en för tidig död och förevigt brinna i skärselden

MVH / CD01
Lol, vilka i-landsproblem. Läs inte skiten då!
URL very related: Visar vilken skjutjärnsreporter lilla Helena är http://viktor.cafe.se/files/2010/08/helenatrus.jpg
Citera
2011-09-04, 02:51
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lol, vilka i-landsproblem. Läs inte skiten då!
URL very related: Visar vilken skjutjärnsreporter lilla Helena är http://viktor.cafe.se/files/2010/08/helenatrus.jpg
Vadå? Det är väl bra att hon skriver något om de ohyggliga priser som krögare tar ut för lite rödtjut?
Citera
2011-09-09, 19:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag har personligen mycket svårare för "snus-Hanna" som får en stor krönika i varannan fredags-DN. Varför får hon det? Har hon nåt att säga?
Citera
2011-09-09, 21:25
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazydiamond01
Hallå!

MVH / CD01
Ihop med Pablo Pinos-Arce när denne spelade i Venedig.
Citera
2011-09-09, 22:12
Medlem
Fullfittans avatar
Tja hon skrev någon gång om sina rejäla gasproblem. Varje morgon var hon som en "uppblåst" balong tydligen.
Citera
2011-09-12, 16:30
Medlem
HerrPs avatar
Jag har tusen gånger mer respekt för minderåriga tjejjer som bloggar rent privat än de här sk. jopurnalisterna.

http://Ciao, hur stor sov är +600.00...ngar på di.se?

varför avlönas männsikan för att skriva att hon ogillar nått kock program, och sedan vinkla det som om hon blivit drabbad av nått hemskt?
Citera
2013-12-07, 11:06
Medlem
violentskys avatar
Ping!

Helena Trus och Tobbe i OMG! på aftonbladet-tv.
Jag hatar dom bägge två. Vilken målgrupp vänder dom sig till? 5åringar?

Direkt jag har sett någon intervju med dem under den här idol-tiden så har jag velat hoppa in i rutan och slå ihjäl dom.

Jag vill höra skit om Helena Trus. NU.
Citera
2014-09-27, 08:24
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19603941.ab

Vilket briljant hjärna

vad menar hon? Kvinnor ska vara kvar för att de är kvinnor.... fastän det är kvinnor som röstar ut dem eftersom kvinnor inte röstar på sitt eget kön. Ja jösses
Citera
2014-09-27, 11:10
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletPlit
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19603941.ab

Vilket briljant hjärna

vad menar hon? Kvinnor ska vara kvar för att de är kvinnor.... fastän det är kvinnor som röstar ut dem eftersom kvinnor inte röstar på sitt eget kön. Ja jösses
Fick dra en google sökning på henne efter den artiklen. Jösses vilket stolpskott, nästan läskigt att en person som det där får sitta och skriker artiklar på Sveriges största tidning.
Citera
2014-09-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Fick dra en google sökning på henne efter den artiklen. Jösses vilket stolpskott, nästan läskigt att en person som det där får sitta och skriker artiklar på Sveriges största tidning.

Hon är totalt dum i huvudet. Snacka om att hon trycker ner & förlöjligar det manliga könet.
"Tjejerna är överlägsna" skriver hon. Såg väl sin chans när juryn spotta ur sig "detta är tjejernas år i idol". Hon slår på den stora bongotrumman när det passar. Hon slår på trumman för jämställdhet när i hennes tycke kvinnor blir felbehandlade. Ser även i artikeln att hon fått mycket mothugg i kommentarerna, det gör mig glad
Citera
2014-09-27, 15:02
Medlem
Har en gaypolare som sett Tobbe Ek stå på sina knän på Haga Video o bli munknullad, hårt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in